לאומי קארד מנפיקה כרטיסי מתנה בשווי 237 מיליון ש'

לקראת החגים, צופה החברה כי תנפיק חצי מיליון כרטיסי שי נוספים
אפרת אדיר |

החגים בפתח וחברות רבות במשק מתחומי המזון, הקמעונאות והאשראי מציעות לקהל הרחב מגוון אפשרויות למתנות. בין המתנות הפופולאריות נכללות אריזות שי של ממתקים ויין, מארזי קוסמטיקה וספא, מוצרי הלבשה במחירי סוף עונה, כרטיסי שי נטענים ועוד.

בתחום כרטיסי השי מדווחת לאומי קארד על הנפקה של יותר ממיליון כרטיסי Giftcard אלקטרוניים לרשתות בהיקף טעינה כולל של 237 מיליון שקל, כאשר לקראת החגים, צופה החברה כי תנפיק חצי מליון כרטיסים נוספים.

בין לקוחות החברה אשר הזמינו כרטיסי שי: המשביר החדש לצרכן, סופר פארם, Fox, בורגר ראנץ, Zara, הוניגמן, עד העצם, מאליס וילדותי.

כרטיסי ה-Giftcard מחליפים את תווי השי בהם השתמשו עד כה רשתות השיווק עבור לקוחות או כמתנה לחגים. כמו כן, משמש הכרטיס ככרטיס שי עבור ארגונים, כגון: שופרסל, חברת החשמל והסתדרות המורים.

לדברי תומר רובינשטיין, מנהל מחלקת שיווק ופיתוח מוצרים בלאומי קארד, החברה צופה כי לרגל החגים, במהלך חודש ספטמבר יחולקו כ-400 אלף כרטיסי שי אלקטרוניים כמתנה עבור עובדים ויירכשו כ-70 אלף כרטיסים ברשתות כמתנה. "כרטיס המתנה האלקטרוני הוכיח עצמו כ"יורש" לתווי השי המסורתיים. מאז שהשקנו את הכרטיס הנפקנו למעלה ממיליון כרטיסים והביקושים רק גוברים. שוק כרטיסי המתנה מתפתח לארגונים נוספים בדומה לחברת חשמל והסתדרות המורים, וכן ככרטיסי קידום מכירות. אני מאמין שכבר בעתיד הקרוב כל צרכן וצרכן ייחשף לכרטיס".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה