ללא מילים- אסקייפ משיקה שפת אייקונים צבעונית

Zlango היא שפה ייחודית שלוקחת את הודעות ה-SMS שלב אחד קדימה ומאפשרת שילוב אייקונים צבעוניים והוספת הבעה אישית
אפרת אדיר |

Esc, מותג הצעירים מבית פלאפון, משדרג את מערך כתיבת הודעות ה-SMS ומשיק את Zlango- שפת אייקונים צבעונית, בקמפיין באזז לצעירים, בהשקעה של כ-300 אלף שקל.

מדובר בשפה ייחודית שלוקחת את הודעות ה-SMS שלב אחד קדימה ומאפשרת שילוב אייקונים צבעוניים והוספת הבעה אישית ומשעשעת ל-SMS. השפה מכילה מבחר של למעלה מ-220 אייקונים המתעדכנים כל הזמן.

קמפיין הבאזז יופץ באמצעות חברת teenk לכ-500 צעירים מובילי דעה אשר יפיצו את הבשורה החדשה, באמצעות מייל ללמעלה מ-100 אלף בני נוער. מערכת הבאזז של teenk פותחה במשך למעלה משנה ונרשמה כפטנט-בינלאומי.

בהמשך יעלה הקמפיין גם ב-MTV, ברדיו Esc99 ויפורסם בפוסטרים בתאי שירותים של בארים ברחבי הארץ.

ניר שטרן, סמנכ"ל השיווק והתוכן של Esc מסר, כי "השקת Zlango הינה חלק מהמגמה שמובילה פלאפון לפיתוח ושדרוג תכנים אינטרקטיביים המעשירים את התקשורת הבין-אישית. בחרנו לפנות אל הצעירים במדיה בה הם נמצאים מתוך הכרה שהקהל המרכזי, שישתמש בשפה החדשה, חי ונושם אינטרנט. השפה החדשה של זלנגו מעניקה ללקוחות הצעירים של Esc דרך מקורית ויצירתית להבעה אישית והופכת את תקשורת ה-SMS לחוויה צבעונית, מלאת הבעה, מצחיקה ומהנה".

החיוב בעבור שליחת הודעת SMS המכילה אייקונים של Zlango עומד על 44 אגורות (כולל מע"מ). לקראת ההשקה מעניק Esc חודש שימוש ראשון ב-Zlango מתנה, מרגע הורדת היישום. יצויין, כי הורדת היישום מהפורטל הסלולרי הינה ללא חיוב, למעט החיוב עבור גלישה חד פעמית בהתאם לחבילת הגלישה אליה מנוי המשתמש.

יואב לורך, מנכ"ל ומייסד Zlango, הוסיף, כי "משתמשים חדשים ב-Zlango מתאהבים בשפה ובממשק, ובדרך כלל מופתעים מהקלות בה הם מגיעים למיומנות בסיסית של קריאה וכתיבה בשפה. מי שמתחיל להשתמש ב-Zlango, לא יכול לחזור לשפת SMSרגילה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה