"כרמית" מנסה להמתיק גם את השוק המוסדי עם חבילות שי

אריזות הממתקים מהוות כ-50% משוק חבילות השי, המגלגל מדי שנה כ-200 מיליון דולר
אפרת אדיר |

חברת הממתקים "כרמית" נכנסת לראשונה לשוק חבילות השי למגזר המוסדי ומשיקה אריזות ממתקים לקראת תקופת החגים.

כחלק מתהליך החדירה לשוק, משיקה החברה שש אריזות שי מגוונות בטווח מחירים רחב של 50 שקל עד 150 שקל, הכוללות כלי הגשה מעוצבים, בקבוקי יין, צנצנות דבש ודברי מתיקה איכותיים מבית "כרמית", כגון: שוקולד, ופלים "אגו", מרשמלו, סוכריות "חופשי" ללא סוכר ועוד.

בנוסף, הפיקה החברה קטלוג מעוצב הכולל את אריזות השי והמוצרים המיועדים במיוחד לשוק המוסדי.

אריזות הממתקים מהוות כ-50% משוק חבילות השי, המגלגל מדי שנה כ-200 מיליון דולר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה