קבוצת הנדל"ן חנן מור בקמפיין בסגנון "דירה להשכיר"
קבוצת הנדל"ן חנן מור יוצאת בקמפיין פרסומי לפרוייקט מגורים חדש תחת הסיסמא: "דירה במושב"- שכונת מגורים בתלמי מנשה.
הקמפיין, המבוסס על ספר הילדים "דירה להשכיר", יעלה באמצעות משרד הפרסום מורדי & גורן ויכלול מודעות בעיתונות, שילוט אוטובוסים, שילוט חוצות באזורי היעד ובכביש איילון ופרסום באינטרנט, בהיקף של כ-200 אלף דולר.
לדברי חנן מור, מנכ"ל קבוצת חנן מור: "הבחירה ב"דירה להשכיר" כסיפור הבסיס לקמפיין נעשתה, בין היתר, על מנת ליצור חיבור מיוחד עם קהל הילדים של הרוכשים הפוטנציאליים. ממחקרים שערכנו בתהליך העבודה על הפרוייקט מצאנו, כי הילדים הם קהל שבמרבית הקמפיינים לפרוייקטי דיור זוכה להתייחסות שולית אם בכלל, וזאת למרות שהם בעלי השפעה מכרעת בשיקולי כלל המשפחה לרכישת דירה חדשה ומעבר לאזור מגורים חדש".
קבוצת הנדל"ן חנן מור נוסדה בשנת 2000 על-ידי חנן מור ואבי מאור. כיום מנהלת הקבוצה 5 פרוייקטי מגורים ברחבי הארץ, הכוללים כ-360 יחידות דיור. הפרוייקטים ממוקמים בנס ציונה, בית דגן, טירת שלום ובמושב תלמי מנשה בסמוך לראשון לציון.