קסטרו בקמפיין לקולקציית הג'ינסים לסתיו 2006
בימים אלה מושקת קולקציית CASTRO JEANS, קולקציית הג'ינס לסתיו 2006. מעצבי הסטודיו לאופנה של CASTRO ו-CASTRO MEN עיצבו באופן מיוחד לעונה זו קולקציית ג'ינס המהווה חלק מרכזי בקולקציית הסתיו ומחברת בין כל פריטיה.
הקמפיין, באמצעות ראובני פרידן, ובהשקעה של כ-2 מיליון שקל, נוצר בהשראת אמנות הוידיאו ארט ומתבסס על טכניקות ויזואליות ייחודיות. הפרסומת ערוכה כקליפ קצבי, כאשר הדוגמנים ניצבים על במת עץ ענקית עם מסך פלסמה ענק ברקע, שעל גביו מוקרנים ויזואלים, שמתחלפים במהירות ויוצרים אסוציאציות המחוברות לעולם הג'ינס. כמו כן, הרקעים טופלו בטכניקת וינטאג', שמעניקה להם לוק רטרו אופנתי, כאשר שיר הרקע המשלים fade to grey הינו בביצוע המקורי של visage.
קמפיין הטלוויזיה יעלה היום (ד') בערוצים 2, 10 ו-24 וילווה בקמפיין אינטרנט תומך ובחלוקת FASHION GUIDE ג'ינס בחנויות הרשת.
סרטון הג'ינס הינו הסרט הראשון בסדרת הסרטים להשקת קולקציית סתיו-חורף 2006/7, המדברים בשפה ויז'ואלית אחידה, בהם מוטמעים ערכי המותג, עיצוב ותשוקה, הבאים לידי ביטוי בהבטחת המותג: designed for desire.