סלקום מעלה שוב את הווליום בקיץ עם גמר כוכב נולד 4
לאחר גל של ביטולי אירועי קיץ כדוגמת: כפר המוסיקה של קוקה קולה והעיר האדומה של אסקייפ, הודיעה הבוקר (ד') סלקום על קיום "ווליום תל-אביב"- אירוע מוסיקה גדול לסוף הקיץ, שיתקיים ב-7 בספטמבר בפארק הירקון.
זוהי השנה השנייה בה מקיימת סלקום את "ווליום ת"א" ומארחת את גמר התוכנית "כוכב נולד 4", שיועבר בשידור חי בקשת, בערוץ 2. כמו כן, יעלו הופעות של שני האומנים הישראלים המובילים בקרב הצעירים, עברי לידר ואביב גפן שיארח את דניאל סלומון, ואת הערב ינחו שלישיית מה קשור.
עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום: "ווליום ת"א הוא שיאו של מהלך סלקום ווליום, שמבטא את החיבור בין סלקום ווליום לתכנית הטלוויזיה הישראלית המובילה, כוכב נולד ולמיטב אמני ישראל. סלקום תמשיך להוביל בישראל את מהלך המוסיקה בסלולר, פעילות אותה התחלנו לפני שנה והיום אנחנו הבית של המוסיקה הישראלית בסלולר". עוד במסגרת האירוע יוצבו דוכני מזון, דוכני אומנויות, מתחמי תוכן חוויתיים של חברות שונות ועמדות חלוקת מתנות. בחברה מעריכים כי לאירוע ולגמר הגדול של כוכב נולד 4 יגיעו למעלה מ-20 אלף צעירים.
כהן הוסיף, כי "פעילות הקיץ המתוכננת בעולם הווליום השתנתה עקב המצב ובמסגרת זו המשכנו את המופע ONE של ריטה, את "ווליום בדרכים" שהיה אמור להתקיים בערים ברחבי הארץ, ביניהן ערים באזורי עימות, התאמנו וקיימנו את פעילות "סלקום איתכם", הכוללת ניידות שירות ואוטובוס אומנים לטובת תושבי הצפון והדרום ולאחר התלבטויות אנו מקיימים גם את ווליום ת"א". האירוע ילווה בקמפיין פרסומי רחב באמצעות גיתם BBDO ויכלול טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט. הקמפיין יוצג לראשונה בתחרות רבע הגמר של כוכב נולד 4 שתתקיים ביום שישי הקרוב וכשלושה שבועות לפני אירועי "ווליום תל אביב". סך כל ההשקעה בקמפיין ובגמר עומדד על 1.5 מיליון דולר.
הכניסה לאירוע מותרת למנויי סלקום, כאשר כל לקוח סלקום עם עוד שני חברים על-פי בחירתו (לא בהכרח מנויי סלקום)יוכל להכנס לאירוע על-ידי שליחת SMS עם המילה "ווליום" למספר 2006, וקבלת קוד אישי אותו יש להציג בכניסה למתחם.
בנוסף, ישודר הגמר בלעדית ברשת הדור השלישי של סלקום. כהן ציין, כי מספרם של לקוחות הדור השלישי של סלקום עולה מיום ליום וכבר חצה את הלקוח ה-40 אלף, וכ-60% מהמכשירים שנמכרו ב-2006 הם תומכי MP3. לדעתו, לא תהיה פגיעה אדירה בלקוחות בתחום התוכן, גם לאור האירועים הקשים שפקדו את ישראל והרעו את מצבם הכלכלי של התושבים.
הרקע לפעילות "ווליום" היה כאשר במרץ 2005 הכריזה סלקום על מהפכת המוסיקה הישראלית בסלולר והתמקדה בהשקות סלולריות בלעדיות של זמרים ולהקות, כדוגמת משינה, שלמה ארצי, שרית חדד, מאיה בוסקילה והדג נחש, ובשיתופי פעולה אסטרטגיים עם ערוץ 24 וכוכב נולד 3.
עוד באותה שנה, באוגוסט 2005, הכריזה סלקום לראשונה על אירועי "ווליום ת"א" ושידור הגמר הגדול של כוכב נולד 3. בפברואר 2006 הורחב פרוייקט המוסיקה הסלולרי באמצעות השקות בלעדיות עם אומנים מובילים, כדוגמת יהודה פוליקר, ארקדי דוכין, הראל סקעת ודוד ד'אור, והשקת נגן המוסיקה האישי ווליום PLAYER.
לצד זה, נוסד באפריל 2006 פרוייקט "ווליום בקהילה", המכוון למעורבות חברתית של סלקום להקמת מרכזי ווליום קהילתיים, במטרה לקרב את בני הנוער לעולם המוסיקה ולפתוח עבורם אופקים חדשים של תוכן ואמנות. לדברי החברה, במהלך שנת 2006 יתקיימו פעילויות ווליום נוספות.