רבעון חזק לפולירם: המכירות גדלו ב-39% ל-58.1 מ' ש'
חברת פולירם, המייצרת חומרי גלם פלסטיים הנדסיים מתקדמים, פירסמה היום (ג') את תוצאותיה לרבעון השני ולמחצית הראשונה של שנת 2006.
ברבעון השני הסתכמו מכירות החברה בכ-58.1 מיליון שקל, גידול של 39.1% לעומת מכירות בסך כ-41.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. מהחברה נמסר, כי הגידול במכירות נובע בעיקר כתוצאה מגידול בביקושים למוצרי החברה, הן בשוק המקומי והן בחו"ל ומהתאמת מחירי המכירה עקב התייקרות תשומות החברה.
בשורה התחתונה, רשמה החברה רווח נקי ברבעון השני של 3.2 מיליון שקל, גידול של כ-47.6%, לעומת כ-2.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
מכירות החברה בשוק המקומי גדלו במהלך הרבעון בכ-30.7% והסתכמו בכ-31.7 מיליון שקל, המהווים כ-54.6% מסך מכירות הקבוצה, לעומת היקף מכירות בסך 24.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, שהיוו כ-58.1% מסך המכירות.
מכירות החברה בחו"ל גדלו ברבעון השני של השנה בכ-50.8% והסתכמו בכ-26.4 מיליון שקל, המהווים כ-45.4% מסך מכירות הקבוצה, לעומת כ-17.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, מתוכן כ-19.8 מיליון שקל נמכרו ללקוחות החברה באירופה והיתרה, בסך 6.6 מיליון שקל, בארה"ב ובשאר העולם.
הרווח הגולמי הסתכם ברבעון החולף לסך של כ-7.2 מיליון שקל (12.4% מהמכירות), גידול של כ-29.8% לעומת 5.5 מיליון שקל (13.3% מהמכירות) בתקופה המקבילה אשתקד. בתקופת הדוח נמשכה מגמת אי היציבות בחומרי הגלם העיקריים אותם צורכת החברה, והתאפיינה בעליות מחירים משמעותיות.
שוקה שגב, מנכ"ל פולירם: "אנו מרוצים מאד מתוצאות השיא אליהן הגענו, תוך שנתיים מאז ההנפקה לציבור הכפילה החברה את היקף הפעילות שלה. מכירות כל שנת 2003 הסתכמו לסך 108.6 מיליון שקל והרווח הנקי הסתכם לסך 6.6 מיליון שקל, בעוד מכירות ששת החודשים הראשונים של שנת 2006 הסתכמו לסך 110.9 מיליון שקל והרווח הנקי הסתכם לסך 6.3 מיליון שקל."
מר שגב הוסיף כי "הצמיחה המואצת במכירות החברה, יחד עם העלאת המחירים שביצענו בהתאם למחירי חומרי הגלם, הובילו לעלייה משמעותית ברווחיות החברה." המחצית הראשונה
מכירות החברה במחצית הראשונה של השנה הסתכמו לסך של 110.9 מיליון שקל, גידול של כ–28.8% לעומת כ-86.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי הסתכם לסך של כ-6.3 מיליון שקל, גידול של כ-20.7% לעומת רווח נקי בסך כ-5.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
מכירות החברה בשוק המקומי גדלו בכ-23.3% במחצית הראשונה של השנה והסתכמו לסך 62.3 מיליון שקל, המהווים כ-56.2% מסך מכירות הקבוצה, לעומת היקף מכירות לשוק המקומי של כ- 50.6 מיליון שקל, המהווים כ-58.7% ממכירות החברה בתקופה המקבילה אשתקד.
היקף המכירות בחו"ל במחצית הראשונה גדל בכ-36.7% והסתכמו לסך כ-48.5 מיליון שקל (מהווים 43.8% מסך המכירות), לעומת כ-35.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. מתוך סך המכירות ליצוא 36.1 מיליון שקל נמכרו ללקוחות החברה באירופה והיתרה בסך כ-12.4 מיליון שקל, נמכרה ללקוחות בארה"ב ובשאר העולם.
במחצית הראשונה של שנת 2006 חל גידול משמעותי במכירות מוצרי ה-Bondyram שפיתחה החברה. המכירות בתחום פעילות זה הסתכמו לכ–13.1 מיליון שקל, לעומת 7.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-77.9%.
הרווח הגולמי במחצית הראשונה הסתכם לסך 14.4 מיליון שקל (כ–13% מהמכירות), גידול של כ-18.2% לעומת 12.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד (כ-14.1% מהמכירות).
הרווח התפעולי במחצית הראשונה של השנה הסתכם לסך של כ-9 מיליון שקל (כ-8.1% מהמכירות), לעומת 7.9 מיליון שקל (כ-9.1% מהמכירות בתקופה המקבילה אשתקד).