קמפיין חדש ל"טעם יטבתה" בהשקעה של חצי מיליון דולר

הקמפיין התדמיתי יעלה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/ Y&R
אפרת אדיר |

יטבתה מעלה קמפיין תדמיתי חדש לחיזוק הקונספט "טעם יטבתה" באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/ Y&R, בהשקעה של חצי מיליון דולר.

הקמפיין יעלה בערוצים 2 ו-10, בבתי הקולנוע וכן ילווה בפעילות קד"מ. גיבור הסרטון, מיכאל הנגבי, ממשיך להוביל זו השנה החמישית את הקמפיין.

סרטון הפרסומת, בבימויו של שחר סגל, צולם בחמישה לוקיישנים שונים ברחבי הארץ ובהשתתפות 250 ניצבים. הסרט מלווה במוסיקה הקלאסית של ה"בולרו" בעיבוד חדש ובביצוע א-קפלה של 15 זמרי אופרה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה