לי-קופר בעיצוב רשתי מחודש בהשקעה של 6.5 מיליון שקל
חברת קונספט שיווק, זכיינית המותג "לי-קופר" בישראל משקיעה 6.5 מיליון שקל בעיצוב מחדש לחנויות הרשת. אדי מזרחי, סמנכ'"ל השיווק של הזכיינית מסביר, כי "ההחלטה על שינוי קונספט עיצובי לחנויות נולדה מתוך ההכרה בכוח המותג "לי-קופר" וביסוסו בארץ לאחר 11 שנות פעילות וכן הרצון לחדש ולהיות מעודכנים גם בקולקציות שלנו וגם בעיצוב החנויות".
מזרחי מוסיף, כי "קונספט החנויות החדש מעניק חווית קנייה חדשה ואישית ללקוחות הרשת. כל חנות הופכת ל"בוטיק" אינטימי והקולקצייה מוצגת בצורה פרונטלית, מזמינה וקרובה ללקוח יותר מאי פעם". זאת, בהתאם למגמה העיצובית הרווחת ברשתות אופנה מובילות ברחבי אירופה וארה"ב. כמו כן, כל חנות תהיה שונה בעיצוב ייחודי המאפיין רק אותה.
עיצוב החנויות מתאפיין בשילוב חומרים טבעיים, צבעים חמים, רהיטים בסגנון וינטאג', שטיחים ביתיים, שנדלירים, טפטים צבעוניים, פסיפסים מוזהבים ושילוב חיפויי אריחי קרמיקה צבעוניים על הרצפה. בנוסף, בכל חנות מתנגנת מוזיקת צ'יל אאוט או מוסיקת שנות ה-80 להעצמת החוויה האישית.
יצויין, כי עד כה עוצבו מחדש 7 חנויות הרשת (מתוך 37 חנויות הקיימות בפריסה ארצית) ומהלך העיצוב מחדש לכל חנויות הרשת יושלם בשנה הקרובה.
לי-קופר הינו מותג בריטי שנוסד על-ידי מוריס קופר בשנת 1908. המותג משווק כיום ב-70 מדינות ברחבי העולם, וקפיצת הדרך הגדולה שלו באה לאחר מלחמת העולם השנייה, כאשר המימשל הבריטי חילק אז לאזרחיו קופונים לקניית ביגוד. ב-1967 יצאו זוג מכנסי הג'ינס הצבעוניים הראשונים של לי-קופר, שגרמו למהפכה בעולם הג'ינס.