מטרנה בקמפיין למשקאות חלב בהשקעה של 5 מיליון שקל

המוצר פונה לילדים בגילאי 2.5 עד 6 שנים, תחת המסר: "השוקו הראשון שלי- שוקו בריא לילדים"
אפרת אדיר |

מטרנה יוצאת בקמפיין פרסומי נרחב למשקה חלב חדש בהשקעה של כ-5 מיליון שקל. זאת, לאחר השקתו לפני כחודש, המהווה כניסה לקטגוריה חדשה בתחום משקאות החלב באבקה. מטרנה ביג הינו אבקה ייחודית להכנת משקה חלב מועשר ובריא בטעמים שוקו, בננה ותות, הפונה לילדים בגילאי 2.5 עד 6 שנים.

הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה באמצעות JWT, שילוט חוצות, עיתונות ואינטרנט, תחת המסר: "השוקו הראשון שלי- שוקו בריא לילדים".

סרטון הטלוויזיה מציג סיטואציות יומיומיות בין ילדים רכים לאמהותיהם, המתארות את "הפעם הראשונה של הילד": המתנה הראשונה, האהבה הראשונה ועוד.

כמו כן, תלווה ההשקה בפעילות קד"מ רחבה, הכוללת דיוור ייעודי לאימהות מועדון מטרנה, דיול והטעמות בנקודות המכירה, פעילות ממוקדת מול עמותת הדיאטניות ע.ת.י.ד ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה