בר רפאלי בקמפיין לעונת החורף 2007 של "אירית"

זוהי העונה השלישית של רפאלי בקמפיין הפרסום של המעצבת; תקציב הפרסום של הרשת עומד על 2.5 מיליון שקל
אפרת אדיר |

הדוגמנית הבינלאומית, בר רפאלי, מככבת גם החורף, זו העונה השלישית, בקמפיין הפרסום של רשת האופנה "אירית". תקציב הפרסום לעונה זו עומד על כ-2.5 מיליון שקל.

קמפיין החורף מציג את בר רפאלי במראה הפאנק רוק באווירת אופנועני הארלי דייוידסון. כמו כן, במסגרתו יועלו שלטי ענק באיילון ובתחנות חברת "אגד" ברחבי הארץ, מודעות בעיתונים ובמגזינים ויופץ קטלוג בחנויות הרשת. הקטלוג צולם על-ידי רון קדמי והופק באמצעות משרד הפרסום גולן נהרדעא.

הבחירה בבר רפאלי וההסכם שנחתם עימה ל-5 עונות עומדים בקו ישר עם מיצובה של הרשת כמשמעותית בנוף האופנה הישראלי. לדברי אירית סימון, מבעלי הרשת, ההצלחה המטאורית של המותג נובעת מהיכולת לזהות את הטעם הישראלי- קז'ואל סקסי ולתרגם אותו לקולקציה רחבה במיוחד של מאות פריטים בקבוצות נושא שונות, המאפשרות לכל אחת להרגיש מיוחדת, על אף העובדה שזו רשת בפריסה רחבה.

כמו כן, לדבריה, המוטו BEST VALUE FOR MONEY משקף את היחס בין רמת המחירים האטרקטיבית כל השנה, ולא רק בסופי עונה, מול מגוון עיצובים, בחירת בדים מעניינים וגזרות מחמיאות לנשים ישראליות.

רשת "אירית" נמצאת בבעלות אירית סימון, צביקה אסור וחברה מהונג-קונג, ונחשבת לאחת ההצלחות הגדולות בתחום האופנה. בשלוש שנים, צמחה הרשת מבוטיק קטן ברחוב בן יהודה בתל-אביב לרשת המונה 15 סניפים ומשווקת את בגדיה ב-60 חנויות בוטיק ברחבי הארץ. לדברי החברה, מחזור המכירות השנתי עומד על 40 מיליון שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה