אסם ממצבת מחדש את סדרת עסיס דיאט

משנה את עיצוב האריזות, מוסיפה אישור לשימוש במוצר מהאגודה לסוכרת וצמצמה ל-6 קלוריות לכוס
אפרת אדיר |

אסם מחדשת ומרעננת את סדרת עסיס דיאט, סדרת סירופים המכילה עד 6 קלוריות לכוס. במסגרת המיצוב המחודש, שינתה החברה את אריזות הבקבוקים למראה עכשווי וצעיר. הסדרה כוללת מגוון של שישה טעמים פופולאריים: לימונענע, אשכולית אדומה, פטל, לימון,אשכולית ותפוז. בנוסף, קיבלה לאחרונה אישור לשימוש ב"תו אייל"- אישור מהאגודה הישראלית לסוכרת, כי סדרת מוצרי עסיס דיאט מתאימה גם לצרכנים סוכרתיים מאחר והמוצר אינו מכיל תוספת סוכר.

סדרת הסירופים עסיס דיאט מקנה יתרון משמעותי לאנשים המעוניינים לשמור על משקלם, אך אינם רוצים לוותר על רמות הטעם ומחפשים גיוון. כמו כן, הסדרה מכילה צבעים טבעיים בלבד. תמציות הפרי ורוב הצבעים הטבעיים בסירופים החדשים של עסיס דיאט מכילים גם נוגדי חימצון המעשירים בערך תזונתי נוסף את המיעוט הקלורי.

נתוני נילסן למחצית 2006 מראים, כי בסגמנט הדיאט של קטגוריית הסירופים, עסיס דיאט מוביל עם נתח שוק של 51% ונמצא בצמיחה של 44.2% בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד.

מנהלת שיווק הקפה והמשקאות באסם, גלית מילוא, מסרה כי "העיצוב המחודש של סדרת עסיס דיאט והשימוש בשפה תקשורתית חדשה נועדו לשנות את תפיסת הקטגוריה למעודכנת, כייפית ועכשווית ולפנות לקהל הצרכנים הצעירים. אנו צופים כי המהלך יביא לגידול של 5% בקטגוריה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה