לראשונה עולה קמפיין ישראלי לגמר בתחרות אקו העולמית

מדובר בקמפיין הדיוור הישיר של כלל פיננסים מבית דאטה פרו פרוקסימיטי
אפרת אדיר |

קמפיין הדיוור הישיר של כלל פיננסים עלה לשלב הגמר בתחרות ה-Echo Awards הבינלאומית. זהו הקמפיין הישראלי הראשון שעולה לשלב הגמר בתחרות היוקרתית. הקמפיין פנה למנהלים בכירים, המשפיעים על קבלת החלטות בתחום קופות גמל והשתלמות, במסגרתו נשלחו למנהלים "מכתבי תודה מהעתיד". המכתבים הגיעו כביכול מעובדים, שהביעו תודה למנהל, שהמליץ להם על כלל פיננסים ובכך איפשר להם להגשים חלומות שונים לעצמם ולבני משפחתם. לתחרות הוגשו מעל 1,000 קמפיינים שונים המתמודדים ב-12 קטגוריות שונות. ההכרזה על הזוכים תהיה במסגרת הכנס השנתי של ה-DMA, שיערך השנה בסן פרנסיסקו בחודש אוקטובר. יולה ברזם, מנכ"ל דאטה פרו: "העבודה של כלל פיננסים והתוצאות שהביאה מוכיחות שלהשקעה בקמפיינים עם מספר "נגיעות" בלקוח יש תמורה מלאה והדברים נראים בבירור בתוצאות ובאפקטיביות עליהן אנחנו נמדדים. בנוסף לכך, זכיה בהישגים בינלאומיים היא תמיד הישג מתוק, אך הפעם ההישג מתוק במיוחד בגלל היותנו הראשונים מישראל שזוכים במעמד".

תחרות ה-Echo Awards נערכת מטעם איגוד השיווק הישיר הבינ"ל (DMA) מאז 1930. התחרות נחשבת לאחת מתוך 3 התחרויות החשובות בעולם בתחום השיווק הישיר ובשונה מהתחרויות האחרות, ששמות את עיקר הדגש על הפתרון הקריאטיבי, Echo Awards שמה דגש רב על אסטרטגיה ותוצאות הקמפיין.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה