H&O במגעים לרכישת 51% מרשת האופנה TAG WOMAN
"החלטת החברה לבחון אפשרות לרכישות אחזקות ברשת TAG WOMAN היא חלק מאסטרטגיה להרחבת פעילותה בתחום האופנה גם מחוץ למסגרת הפעילות של 29 חנויות רשת H&O", כך אמר היום (א') דר' ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון H&O (אייץ' אנד או), לאחר שאישר, כי החברה מנהלת מגעים לרכישת 51% מרשת האופנה TAG WOMAN.
לפי הסכם הכוונות שנחתם היום עם בעלי מניות TAG WOMAN, לביצוע העסקה, תשלם H&O לתג וומן 9.18 מיליון שקל.
כמו כן, במסגרת העסקה, תקבל H&O אופציה לרכישת 19% נוספים ממניות TAG WOMAN, בתמורה לסכום אשר ישקף ל-TAG WOMAN ערך כולל של 18 מיליון שקל, או ערך כולל גבוה יותר, המותנה בגובה רווחיה בשלוש השנים הקרובות.
הסכומים האמורים כפופים לשינויים שינבעו, בין היתר, מממצאי בדיקת הנאותות של TAG WOMAN, סיום תהליך המשא ומתן בין הצדדים, הסכמה על תנאי הרכישה, התקשרות בהסכמים מתאימים וקבלת כל האישורים הנדרשים .
פלג הוסיף, כי "רשת TAG WOMAN היא רשת צעירה הפועלת כ-3 שנים, לה 21 חנויות בפריסה ארצית וקהל היעד שלה, כמו גם הקולקציה שלה, שונים מאלו של H&O. פעילותה של TAG WOMAN מהווה פעילות סינרגטית לזו של H&O ולפיכך מדובר במהלך עסקי נכון וראוי".
פלג הדגיש, כי אם וכאשר תושלם רכישת רשת TAGWOMAN על ידיH&O יפעלו שתי הרשתות בבידול מלא. H&O תמשיך על פי מיצובה כרשת אופנה לכל המשפחה שמובילה ב-"Value For Money", בדגש על הורות צעירה. TAG WOMAN תמשיך ותצמח כרשת לנערות ונשים בגילאי 35-15 שמעדיפות קו ייחודי טרנדי וסקסי.