הבצפר משיק קמפיין התנדבותי ל"קוקיות"

קוקיות הינו בית מאפה, המנוהל על ידי בני נוער ממשפחות מצוקה, המשתכרים מייצור ומכירה של עוגיות בעבודת יד
אפרת אדיר |

הבצפר של איגוד חברות הפרסום, יוצא בקמפיין התנדבותי לטובת "קוקיות", בית מאפה לבני נוער ממשפחות קשות יום בתל-אביב, המשתכרים מייצור, אריזה ומכירה של מגוון עוגיות איכותיות בעבודת יד.

במסגרת הקמפיין, הכינו הסטודנטים במגמת הקופירייטינג חומר פרסומי, שכלל גלויות וסלוגנים לטובת "קוקיות" וכיתובים מקוריים וייחודיים, המופיעים על אריזות המוצרים.

מיזם "קוקיות" הוקם במסגרת פרוייקט משותף של המחלקה לקידום ילדים ונוער בעיריית תל-אביב, שטראוס-עלית וויצ"ו, במטרה לטפח ולדאוג לבני נוער בסיכון שנפלטו מהמערכת הפורמלית.

שילוב בני הנוער ביזמות עסקית יוצר עבורם מסגרת מאתגרת ואטרקטיבית, המאפשרת למידה מעשית תוך התנסות בלקיחת אחריות אישית וקבוצתית, בקבלת החלטות, ובהשתלבותם בעולם העסקים האמיתי.

הבצפר של איגוד חברות הפרסום בישראל הוקם במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום ב-6 מסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. כמו כן, דואג הבצפר לשלב את בוגריו בענף הפרסום.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה