אחרי Always גם פריגת במיתוג חוויתי של Oow media
חברת Oow media, מקבוצת קליסטר הבינלאומית, קיבלה את תקציב פריגת למיתוג חוויתי ופתרון יצירתי לתקופת פעילות של כשנתיים.
במסגרת המיתוג החוויתי למוצר "פריגת סירופ" הושלמה לאחרונה בניית חדרי קונספט במתחמי אטרקציות לילדים, ביניהם: קיפצובה, בית חלומותיי ומתחם שפיים. הילדים המבקרים במתחם יכולים לשחק במוצרי המדף של החברה ובמשחקים שעוצבו בצורת המוצר.
לדברי ארז רפפורט, מנכ"ל ובעלים של oow media: "החברה מעניקה ללקוח פתרון חוויתי ויצירתי התומך בקמפיין הפרסומי של הלקוח. בימים אלו אנו מסיימים את מיתוג מתחם הילדים "קיפצובה" בקיבוץ צובה עבור פריגת סירופ. כמו כן, בשנת 2007 נבצע פרוייקטים נוספים עבור מוצרי פריגת השונים בתקציב של 170 אלף דולר".
נציין, כי לפני כשבוע השלימה Oow media את מיתוג חדרי השירותים בביתן 1 במרכז הירידים בתל-אביב באמצעות Always Freshelle, מוצר הגייני חדש מבית פרוקטר אנד גמבל, למשך כל תקופת המופע ONE של ריטה. המיתוג כלל: מיתוג מראות, דלתות, מייבשי ידיים וקירות וחלוקת דוגמיות של המוצר.
Oow media הוקמה לפני כשנה ומתמחה במתן פתרונות מדיה יצירתיים להעברת מסר פרסומי, המותאמים לצרכיו הייחודיים של הלקוח. החברה שמה דגש על חלוקת הפעילות לחבילות תוכן, המאפשרת חשיפה מפולחת וממוקדת לקהל היעד.