נעלי TOGO משקיעה מליון שקל בתחום נעלי הגברים
רשת נעלי הנשים TOGO, המתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים תחת הקונספט "VALUE FOR MONEY", מרחיבה את פעילותה ונכנסת לראשונה לתחום נעלי הגברים בהשקעה של כמיליון שקל. לאחר נסיון מוצלח שנערך במספר חנויות, החלה החברה לשווק את נעלי הגברים לחנויות נבחרות.
המהלך ילווה בקמפיין פרסומי, שיכלול שילוט בחנויות הרשת ודיוור ישיר.
לדברי עידו פיגנבוים, סמנכ"ל רשת נעלי TOGO: "לאחר שהוכחנו יכולת גבוהה בייצור שיווק וייבוא נעלי נשים במגוון רחב של קולקציות, החלטנו לשווק נעלים לגברים ובמקביל לאתר שווקים חדשים. הקולקציה החדשה שלנו כוללת כ-30 דגמים, שמתחלפים מספר פעמים בעונה.
במקביל, השלימה הרשת מהלך של פתיחת 5 חנויות חדשות בקונספט עיצובי חדש בהשקעה של כמיליון וחצי שקל. החנויות החדשות ממוקמות במרכזי קניות ובילוי בתל-אביב, ראשון לציון, נתניה, דימונה וקרית ביאליק.
רשת TOGO נוסדה בסוף שנת 2002 ונמצאת בבעלות מלאה של החברה. הרשת מונה כיום 40 סניפים ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים.