call perfume ממתגת מחדש ומשיקה סדרת אינסרטים
"האסטרטגיה השיווקית שבנינו ל-call perfume, כוללת למעשה השקה מחדש של המותג בהשקעה של כ-2 מיליון שקל. במהלך התקופה הקרובה נבצע פילוח של כ-200 אלף צרכנים, שיאפשר לנו לאתר קהל יעד ממוקד ולהפנות אליו מסר מותאם. במקביל, לצד פעולות השיווק הממוקד, תימשך בניית המותג של "כל פרפיום" דרך מדיה המונית", אמר רמי יהודיחה, מנכ"ל קבוצת Lead לפרסום ממוקד.
קבוצת Lead מתמחה בפרסום למגזר העסקי ובשיווק ישיר וזכתה לאחרונה בתקציב הפרסום הכולל של "call perfume". מהלך המיתוג של החברה מתבצע כחלק מהאסטרטגיה השיווקית החדשה של החברה, שנבנתה על ידי קבוצת Lead.
במסגרת התהליך הוחלף לוגו החברה, במטרה להפוך אותו לסמל שיזוהה עם הממשקים השונים של החברה. אתר האינטרנט של החברה (www.callperfume.co.il) שודרג והוא מאפשר בחירת בושם על פי קטגוריות שונות של ריח באמצעות ממשק ידידותי ונוח לתפעול ורישום למועדון לקוחות, שהחברים בו יקבלו מדי שבוע מידע על מבצעים בלעדיים.
בנוסף, תשיק החברה סדרת אינסרטים בהשקעה של כ-350 אלף שקל, הכוללים מבצעי בישום עדכניים, שיצורפו לעיתונים ולמגזינים מובילים בתפוצה ארצית. האינסרט הראשון בסדרה צורף בימים אלה למגזין לאישה.
קטלוג הבשמים של "call perfume" יוצא מזה 7 שנים ומופץ 4 פעמים בשנה בכ-100 אלף עותקים. הקטלוג הבא יכלול למעלה מ-750 בשמים מהמותגים המובילים בעולם וכן בשמים חדשים שטרם הושקו בישראל והוא ייצא במהלך ספטמבר לקראת החגים.
"call perfume" היא חברה לשיווק ישיר של מוצרי פרפומריה, המוכרת את מוצריה לצרכן הסופי ללא פערי תיווך של החנויות.