TNS, נילסן, שילוב ובורג&בהט יתחרו על הרייטינג
חברות TNS, נילסן, שילוב ואבינועם בורג & רוני בהט הן 4 המתמודדות הסופיות, שיתחרו במכרז על מדידת הרייטינג באינטרנט. 4 החברות הגישו את התשובות למסמך הדרישות של וועדת המדידה של איגוד חברות הפרסום, כאשר בכוונת איגוד חברות הפרסום לרכוש מהזוכה במכרז מערכת אשר תשמש למדידת הרייטינג באתרי האינטרנט הישראליים.
נזכיר, כי לפני כשבועיים יצאה ועדת מחקר ומדידה של חברות האינטראקטיב החברות באיגוד חברות הפרסום, בצעד ראשון לקידום נושא מדידת הרייטינג באינטרנט בישראל. במסגרת המגעים, פרסמה הוועדה בקשה לקבלת מידע מחברות שברשותן מערכות היכולות למדוד את הרייטינג באינטרנט בישראל, במטרה לייצר סטנדרט אחיד למדידת הרייטינג באתרים.
בנוסף, הצטרפו לוועדת המדידה גם אודי מילנר, מנכ"ל אתר הספורט ONE ושאולי אלימלך, מנכ"ל NRG מעריב, אשר ייקחו חלק בבחירת החברה, שתזכה במכרז. השניים יצטרפו לשאר חברי הוועדה: תימור גורדון- מנכ"ל ARC, יוסי ארז- מנכ"ל McCann Digital, רועי רון- סמנכ"ל מדיה ולקוחות בחברת NEXT-IN, וערן ארדן- מנכ"ל משותף ב-GREY INTERACTIVE.
ערן ארדן, יו"ר הוועדה מסר: "אנו שמחים שחברות מובילות החליטו להשתתף במכרז שבסיומו תפעל בישראל מערכת אחידה למדידת רייטינג באינטרנט שתאפשר תכנון, פריסת מדיה, בקרה וחלוקת נכונה של תקציב הפרסום לטובת כל העוסקים בענף. אני מברך את אודי מילנר ואת שאולי אלימלך שביקשו להשתתף בבחירה. נשמח לצרף לוועדה הבוחנת את כל מי שיתחייב להימדד ויבקש לקחת חלק בתהליך".
ארדן הוסיף ואמר, כי "אנו רואים חשיבות רבה ביצירת סטנדרט מדידה, אשר יאפשר בחינה אחידה ואמיתית של התחום, אנו מאמינים כי סטנדרטיזציה תביא לגידול פעילות הפרסום באינטרנט".