עודד טירה: פיניציה השלימה ארגון מחדש
חברת "פניציה אמריקה ישראל" הגבירה, במחצית הראשונה של 2006, בכ-32% את מכירותיה במוצרי זכוכית ממוגנת, בהשוואה למחצית הראשונה של 2005. פניציה ייצאה זכוכית ממוגנת בשווי של כ-51 מיליון שקל השנה, לעומת כ-38 מיליון שקל במחצית הראשונה של שנת 2005.
על פי החברה, מוצרי מיגון הם זכוכיות שאמורות להגן על קשת של סיכונים, החל בזכוכית בטיחות נגד אבנים, נגד הדף ונגד ירי.
לאחרונה, ערכה פניציה שינויים ארגוניים במגמה לבזר הניהול ולהדגיש המחקר והפיתוח של מוצרים ותהליכי יצור חדשים, בשלבים השונים. כמו כן להדגיש את הפיתוח העסקי, את הלוגיסטיקה ומערכות המידע. פניציה נכנסת אף להליך אסטרטגי שבסופו יקבעו המוצרים, השווקים ומיקום המפעלים.
בגין השינוי הארגוני מונו לחברה שני סמנכל"ים ומנהלים בכירים רבים שינו את מיצבם ותפקידם.
סה"כ הייצוא של חברת "פניציה אמריקה ישראל" גדל השנה ב-7%. פניציה מייצאת ל-26 מדינות בעולם ובהן: יוון, איטליה, טורקיה, UK, צרפת אוסטרליה, דרום אמריקה, קפריסין ודרום ומערב אפריקה.
פניציה נאבקת בשווקים אלה בעיקר בסינים, ברוסים, באיראנים ובמספר יצרנים עצמאיים ברחבי העולם. המכירות בשוק המקומי נשארו כשהיו.