מיקרוסופט מכרה ביותר מ-200 מ' ש' בשנה לעסקים קטנים

בחברה מגלים עוד על השוק הישראלי, כי מיקרוסופט מכרה השנה ב-30% יותר מב-2005 לשוק העסקים הקטנים
שי פאוזנר |

מיקרוסופט ישראל מדווחת היום, כי מכירות התוכנה לעסקים בינוניים וקטנים בשנת הכספים שלה המסתיימת בימים אלו חצו לראשונה את רף 200 מיליון השקלים, גידול של למעלה מ-30% לעומת שנת הכספים הקודמת. החברה צופה כי מכירות התוכנה לעסקים בינוניים וקטנים יגדלו בשנת הכספים הבאה בלמעלה מ-25%.

הצמיחה במכירות במגזר זה משתלבת בנתונים על התאוששות וצמיחת המגזר בשנה האחרונה. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שפורסמו לאחרונה נוספו במהלך שנת 2005 כ-12 אלף עסקים חדשים ומספרם הכולל הגיע לכ-412 אלף. דני נויברגר, מנהל חטיבת לקוחות, שותפים ופתרונות עסקיים במיקרוסופט ישראל: "התחזקות מגזר העסקים הבינוניים והקטנים משתלבת עם מגמה חזקה נוספת והיא הנטייה הגוברת שלהם להשקיע במערכות מידע. אנו צופים שמגמה זו תואץ ככל שמגזר זה יתחזק והתחרות בשווקים תחריף".

מגמות נוספות בשוק העסקים הקטנים והבינוניים הינם ירידה משמעותית בפירטיות תוכנה (העתקות לא חוקיות), מחד ומעבר לרכש רשיונות תוכנה במסגרת תוכניות הרישוי החדשות שהוציאה מיקרוסופט בשנה האחרונה.

על מנת לענות לביקוש העולה לרישיונות תוכנה מינתה מיקרוסופט למפיץ רישוי נוסף את חברת סי.אמ.אס, והיא הצטרפה לחברות אבנט, איסטרוניקס ומללסופט שמפיצות את רישיונות התוכנה של החברה בארץ. נציין, כי מיקרוסופט עלתה בראשית החודש בקמפיין ראשון מסוגו בישראל לרישוי תוכנות במגזר העסקים הקטנים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה