עליית מחירים של 5.7% ברשתות השיווק במארס-מאי

במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה עלייה של 2.9% במחירים הקבועים בחישוב שנתי ב-3 חודשים אלה
שי פאוזנר |

בשלושת החודשים מארס-מאי 2006 נרשמה עלייה, במחירים קבועים, של 5.7% בחישוב שנתי, בסך כל המכירות של רשתות השיווק. זאת, בהמשך לעלייה של 6.9% בשלושת החודשים דצמבר 2005-פברואר 2006.

במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה עלייה במחירים קבועים של 2.9% בחישוב שנתי בשלושת החודשים מרס-מאי 2006. זאת, בהמשך לעלייה של 2.5% בשלושת החודשים דצמבר 2005-פברואר 2006.

נתונים אלה, הנאספים מדי חודש מרשתות השיווק על ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, משמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית, והם מקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם אינדיקטור נוסף.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה