ההסתדרות הלאומית תוציא מיליון ש' על קמפיין
הסתדרות העובדים הלאומית יוצאת מחר בקמפיין תקשורתי תחת הסיסמה: "יותר ועדים ועובדים בוחרים הסתדרות העובדים הלאומית", באמצעות משרד הפרסום "פורמדיה" ובהשקעה של כמיליון שקלים. ההחלטה על יציאה לקמפיין התקבלה בועד במנהל של הארגון, בהמלצתו של מנכ"ל הסתדרות העובדים הלאומית, יצחק רוסו. החלטת הועד המנהל התקבלה לאחר שבמשך שנים רבות הסתדרות העובדים הלאומית לא ערכה קמפיין שיווקי.
רוסו השתכנע בחשיבות היציאה לקמפיין בעקבות שיחות רבות שקיים עם חברי וראשי ועדים עובדים, החברים בהסתדרות העובדים הלאומית, אשר הביעו נכונות ליטול חלק פעיל בקמפיין, ולהסביר לציבור מדוע עזבו את ההסתדרות הכללית והעדיפו את הסתדרות העובדים הלאומית.
הקמפיין מתבסס על רקע תצלומי יו"ר וחברי ועדי עובדים, החברים בהסתדרות העובדים הלאומית, במקומות עבודתם. בין מקומות העבודה שיחשפו בקמפיין: "נביעות", "פריגת", "וולקן מצברים", "צמנטכל - סולל בונה", מכללת עמק יזרעאל, הרשויות המקומיות כרמל (דליית אל כרמל ועוספיא), אשדוד, בני עייש, בית חולים מלב"ן, בית אבות קריית מנחם ואחרים. מאחר והרוב המוחלט של העובדים החברים היום בהסתדרות הלאומית היו בעבר בהסתדרות הכללית, התאכזבו מהיחס שקבלו שם ולכן עברו ללאומית, אזי, הקמפיין מתבסס על מודעות טסטמוניאל בעיתונות.
במודעות מסבירים חברי הועדים מדוע עברו מארגון עובדים אחד למשנהו - כל אחד בהתאם לנסיבות שלו. לדוגמא: רפיק סייף ורידאן נסראלדין, חברי ועד העובדים במפעל וולקן מצברים המיתולוגי אומרים: "במשך 15 שנים שבהן היינו חברים בהסתדרות הכללית, הם השביתו את המפעל חמש פעמים, לא הקשיבו לנו והיחס לאנשים היה מזלזל. לפני שלוש שנים עברנו להסתדרות העובדים הלאומית ומאז אנחנו זוכים לשיתוף פעולה מלא - אתם אנחנו מרגישים שותפים מלאים".
יצחק רוסו אומר: "אני מקווה שבעקבות הקמפיין, נציגי ועדים, ראשי ועדים ועובדים שהיססו עד היום, האם להצטרף לשורותינו – ילמדו מניסיונם של ראשי וחברי ועדים החברים אצלנו – ויקבלו החלטה אשר תקבע את עתידם במערכת יחסי העבודה".
הקמפיין יועלה בתחנות הרדיו האזוריות ובעיתונות הארצית והמקומית. עלות הקמפיין כמיליון שקלים.