קרוקר תקים רשת חנויות בארה"ב
נציגה נוספת של שוק האופנה הישראלי תפרוץ בקרוב את גבולות הארץ. לאחר פוקס, קסטרו, ML, בגיר ואחרות, גם קרוקר תפעל מעבר לים.
רבין מחני, סמנכ"ל קרוקר ישראל מסר היום, כי החברה הציבה לעצמה יעדים גבוהים לשנת 2007, ומתכוונת להרחיב את פריסתה העולמית באופן משמעותי. בשלב הראשון תפתח רשת חנויות בארה"ב באמצעות שותפים מקומיים.
בימים אלו, נמצאת קרוקר בעיצומו של תהליך שבסופו עתידים להיפתח סניפים נוספים של החברה בלוס אנג'לס ובמיאמי. לפי הערכות, היקף ההשקעה בהתרחבות הרשת בעולם עשוי להסתכם בעשרות מיליוני שקלים. "ההשקעה בפתיחת חנות בחו"ל יקרה בכ-50% מעלות פתיחת חנות בארץ וכך גם תפעולה של כל אחת יקר פי שניים מאשר תפעולה של חנות בארץ. יחד עם זאת, אנו מברכים על ההצלחה של קרוקר בעולם ומעריכים כי השקעות אלו יניבו את פירות ההצלחה". אמר מחני.
מחני מוביל סדרה של צעדים שבמהלכם תורחב באופן משמעותי פריסת סניפי הרשת בארץ ובעולם. עד סוף 2007 יוכפלו מספרי הסניפים של החברה במיאמי ובלוס-אנג'לס. עם זאת, לאור פניות מצד שותף אמריקאי, נבחנת בימים אלו גם האופציה כי קרוקר תפתח סניף בלאס-ווגאס.
בשנת 2005 עמד מחזור מכירות החברה בחו"ל על כ-8 אחוזים מהיקף ההכנסות בארץ, מחני צופה כי עד סוף השנה הנוכחית יעמוד היקף המכירות בחו"ל על כ-10% ולגבי 2007 צופים עליה של כ- 10% נוספים.
מותג הג'ינסים "קרוקר", מונה כיום 23 סניפים (תוך שנה כ-35 סניפים) בארץ ו-12 הפזורים ברומניה, פנמה, מיאמי, לוס-אנג'לס, מלטה ודרום אפריקה. כל סניפי הרשת בחו"ל מנוהלים על-ידי זכיינים. קולקציית החברה, הכוללת בגדים, נעליים ואקססוריז לגברים ונשים, מיוצרת בטכנולוגיות מתקדמות באיטליה ויפן לפי קו מנחה של חדשנות, מקוריות ואופנתיות.