עלית מזון: 4 מיליון שקל במבצע לנוער
אריאלה שיפנבאור-וייס, מנהלת השיווק של עלית מזון מסרה, כי עלית מזון ממשיכה להיות מחוברת ללהיטים מעולם הילדים ותשקיע כ-4 מיליון שקל במבצע "טאטומאניה", מתוכם כ-1.5 מיליון שקל בקמפיין פרסום בכיכובם של חברי "השמיניה".
אריאלה שיפנבאור-וייס, מנהלת השיווק של עלית מזון מסרה, כי עלית מזון ממשיכה להיות מחוברת ללהיטים מעולם הילדים ותשקיע כ-4 מיליון שקל במבצע "טאטומאניה", מתוכם כ-1.5 מיליון שקל בקמפיין פרסום בכיכובם של חברי "השמיניה".