פריגת תשקיע מיליון דולר בקטגוריית משקה צלול

ייחודה של הסדרה הינה בייצור טכנולוגי המקנה למשקאות מראה צלול
שרות Bizportal |

פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, משיקה את פריגת צלול – קטגוריה חדשה ובלעדית בישראל של משקאות מרעננים, חדשניים וצלולים, מופחתי קלוריות - המבוססים על פירות ייחודיים.

הסדרה החדשה כוללת 3 טעמים בשתי אריזות שפיתוחם ארך כשנה וחצי, ובהשקתם משקיעה החברה כ מיליון דולר. ההשקה תלווה בקמפיין פרסום באמצעות JWT ובפעילות שיווקית, קד"מ והטעמות.

בחברה אמרו, כי ייחודה של הסדרה הינה בייצור טכנולוגי המקנה למשקאות מראה צלול וייחודי עם תועלת צרכנית של הפחתת קלוריות, ללא התפשרות על הטעם – והכל מרכיבים טבעיים בלבד ללא חומרים משמרים.

שוק המשקאות מבוססי הפרי בישראל (כלל השוק) נאמד בכ-1.5 מיליארד שקל בשנה. השחקנים המובילים את שוק המשקאות מבוססי הפרי, על פי דוח סטורנקסט, "נתח שוק מותגים כספי, ינואר-מאי 06", הם: פריגת (34%), ספרינג (20.4%), פרימור (9.2%), תפוזינה (8.8%), קריסטל בטעמים (7.2%) ו-גאמפ (3.4%).

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה