תקציב הפירסום במדיה של מלונות דן יגדל ב-30%

רשת מלונות דן מוכנה להסתער על אזרחי ישראל. רוקדים עם כוכבים, יאיר לפיד, מונדיאל הן רק חלק מממשבצות השידור תיתן הרשת חסות
יוסי פינק |

רפי בארי, סמנכ"ל שיווק ומכירות ברשת מלונות דן הציג היום את תקציב המדיה של הרשת לעונת הקיץ אשר יגיע לראשונה לסכום של 400 אלף דולר, מדובר בגידול של כ30% לעומת תקציב המדיה של הרשת בקיץ 2005

רפי בארי, סמנכ"ל שיווק ומכירות ברשת מלונות דן הציג היום את תקציב המדיה של החברה לחודשי הקיץ יוני, יולי ואוגוסט. התקציב כולל את קמפיין הקיץ של הרשת הצפוי לעלות במהלך חודש יוני וכן חסויות לאולפן המונדיאל ותכניות של הזכיינית "רשת" בערוץ 2.

במהלך החודש הקרוב מעניקה רשת דן חסות לתכנית "רוקדים עם כוכבים" ובכל תכנית זוכה צופה אשר הצביע בתחרות, בסופשבוע זוגי באחד ממלונות דן. בנוסף בחודש יוני נותנת רשת דן חסות לתכניות "יאיר לפיד", "קצרים" ושידורי אולפן המונדיאל ב"רשת".

רפי בארי, סמנכ"ל שיווק ומכירות ברשת דן אמר היום: "כרשת בתי המלון הגדולה בישראל אנו משקיעים משאבים רבים במטרה לשמור על מעמדנו בקרב הקהל הישראלי ולחזק את הקשר עימו באמצעים רבים ומגוונים. המהלך הנוכחי נועד בראש ובראשונה לאפשר למלונות דן להגיע לכל בית בישראל וזאת באמצעות לקיחת חלק פעיל בתכניות בעלות אחוזי הצפייה הגבוהים ביותר. בחודש הקרוב נעלה בקמפיין חדש אשר צפוי להמשיך ולחזק מגמות אלו."

"במקביל ממשיכה רשת דן להגדיל את מאמצי השיווק והפרסום בחו"ל. בשנת 2006 צפוי תמהיל האורחים מחו"ל במלונות הרשת להמשיך לגדול ולהגיע עד לכ 65% מכלל אורחי המלונות", סיכם בארי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה