יפעת: הפסח הקפיץ את שטראוס-עלית בטבלת המפרסמים
יפעת בקרת פרסום המקבוצת יפעת, תאגיד המידע הגדול בישראל, מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש אפריל 2006. חג הפסח ממשיך גם השנה להוכיח את עצמו כחג רשתות השיווק, רשתות האופנה והבישום בפרסום.
על פי הנתונים - השפעת חג הפסח ניכרת גם בחודש אפריל, פרסום בולט בשתי הקטגוריות: רשתות השיווק והביגוד. קטגוריית רשתות השיווק ממשיכה להוביל את טבלת הקטגוריות המובילות בפרסום גם החודש, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-6.1 מליון דולר. שופרסל ביג הוא המותג המוביל בקטגוריה עם קמפיינים בולטים תחת הסלוגן: "טובים השניים...פלוס האחד חינם" מבית היוצר של גיתם BBDO. במקום השני בקטגוריה ממוקמת סופרפארם עם מבצע 2 בשמים ב-200 שקל באמצעות באומן בר ריבנאי ובמקום השלישי ממוקם המשביר החדש לצרכן עם סקר הקובע כי הוא הרשת מס' 1 לקניית מתנות לחג באמצעות פוגל OGILVY.
במקום השני החודש ממוקם תת ענף ביגוד. בגזרת הביגוד אשר תפסה את המקום השני בדירוג תתי הענפים, מובילות בפרסום O&H ואופנת קרייזי ליין. O&H מפרסמת באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי את ה- HOT SPOT נקודת המכירה החמה לחברי המועדון, וקרייזי ליין תחת הסלוגן "יותר מנוסה, יותר אשה מאי פעם (שירז טל)" באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון".
קו הגמר של מקאן ושטראוס-עלית
את טבלת המפרסמים מובילה החודש שטראוס עלית עם פרסום מושקע במספר קטגוריות. הקטגוריה הבולטת בפרסום של החברה היא מוצרי חלב עם פרסום בולט לקצפת של מילקי. שטראוס עלית משקיעה גם ווליום פרסומי לא מבוטל למוצר כוח מגנום והכל באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן.
ניופאן מתמקמת במקום התשיעי בטבלת המפרסמים עם הוצאה ריאלית לפרסום של כמיליון דולר. ניופאן מפרסמת את טלביזיות ה-LCD של טושיבה עם אחריות עד למונדיאל הבא באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, את מכונת הקפה של דלונגי באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי וורשבסקי ועוד.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: החברה הסלולרית הראשונה בטבלת המפרסמים היא סלקום הממוקמת במקום העשירי עם פרסום בולט: "חצי מחיר כבר מהדקה השנייה בשיחות לישראל". חברת פרטנר ממוקמת במקום החמישה עשר ואילו חברת פלאפון נעדרת לחלוטין מהטבלה.
מקאן אריקסון ממשיך להוביל את טבלת משרדי הפרסום והפעם בהפרש ניכר עם פרסום בולט לבנק לאומי (הלוואה) לאסם צ'יפסי FREE, לסלקום חו"ל מוזל ועוד. את הטבלה סוגר משרד GPS אשר נכנס בפעם הראשונה השנה לטבלת 20 הגדולים עם פרסום לטיב טעם, בוש – כלי עבודה, שום ועשבי תיבול של דורות ועוד.