פרטנר דיווחה על הכנסות של 1.32 מיליארד שקל ברבעון

עליה של 5.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בשורה התחתונה קפץ הרווח הנקי של החברה בכ-28% והסתכם בכ-160.4 מיליון שקל. ה-EBITHA הסתכמה בכ-438.6 מיליון שקל, עליה של 9.5% לעומת הרבעון המקביל
דרור איטח |

חברת הסלולר השנייה בגודלה בישראל - פרטנר, מדווחת בצהרי היום על תוצאותיה הכספיים לרבעון הראשון של 2006. מתוצאות החברה עולה כי פרטנר הציגה גידול של 5.3% בשורת ההכנסות לרמה של 1.32 מיליארד שקל, לעומת 1.26 מיליארד שקל ברבעון הראשון של שנת 2005 ועליה דומה בהשוואה לרבעון הרביעי של 2005.

העליה בהכנסות נבעה בעיקר מעליה בהכנסות משירותים בשעור של 4.6% מ-1.13 מיליארד שקל, ברבעון הראשון של 2005, ל-1.18 מיליארד שקל ברבעון הראשון של 2006, ומעליה של 4.5% בהשוואה לרבעון הרביעי של 2005.

בשורה התחתונה קפץ הרווח הנקי של החברה בכ-28% והסתכם בכ-160.4 מיליון שקל, לעומת 124.5 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2005.

רווחי ה-EBITHA צמחו בשיעור של 9.5% והסתכמו בכ-438.6 מיליון שקל המהווה 33.1% מסך ההכנסות, לעומת 400.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

בהתייחסו לתוצאות, אמר עמיקם כהן, מנכ"ל פרטנר: "ברבעון הראשון של שנת 2006 פרטנר השיגה שוב תוצאות מצוינות. ההכנסות משירותים צמחו בצורה חדה, ובסיס הלקוחות שלנו המשיך לגדול. אנחנו מוכנים היטב להתמודד עם אתגרי השנה הזאת, לרבות עם השפעות ההפחתות בשיעור של כ-7% לערך בדמי השלמת שיחה ברשתות סלולריות, ושל כ-49% בדמי הקישוריות עבור הודעות SMS, אשר נכנסו לתוקפן במרץ 2006.

כהן הוסיף, כי החברה ערוכה להתמודד גם עם אתגרים תפעוליים ושיווקיים נוספים, הקשורים לרשת הדור השלישי. בסיס לקוחות הדור השלישי של פרטנר הינו כבר יותר מ-130 אלף, ואנו מצפים כי קצב צמיחת לקוחות הדור השלישי יהיה גבוה יותר ברבעונים הבאים, תוך שאנו מבססים יסודות יציבים לצמיחה מהותית בהכנסות."

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה