ריטליקס תספק מערכת ל-190 סניפים של הרשת UDF
חברת ריטליקס (סימול: RTLX), הודיעה היום (ב'), כי רשת חנויות הנוחות האמריקאית United Dairy Farmers) UDF) בחרה בפתרון Retalix DemandAnalytX לחיזוי ביקושים ואופטימיזציה של ההזמנות ל-190 סניפיה במערב התיכון בארה"ב. היקף העסקה מוערך בשוק בקרוב למליון דולר.
UDF חיפשה כלי לשיפור המערך התפעולי שלה באמצעות הקטנת המלאי וצמצום בעיות של חוסרי מלאי על המדפים ומוצרים שפג תוקפם. Retalix DemandAnalytX היא מערכת לחיזוי ביקושים ולתכנון הזמנות בסביבה קמעונאית.
"כרשת חנויות נוחות, עלינו להציע חוויית קנייה אופטימלית לכל לקוח, כלומר שכל המוצרים צריכים להיות על המדפים כל הזמן", אמר דן בורק, סמנכ"ל התפעול ב-UDF. "הפתרון של ריטליקס יסייע לנו ליצור חוויית קנייה מושלמת ובה בעת גם להגדיל את הכנסותינו. בהתבסס על ניסיוננו בעבודה עם מערכות הזמנה ממוחשבות, אנו צופים שהמערכת של ריטליקס תקטין את רמות המלאי שלנו בכ-15% ותצמצם לכדי מחצית את כמות חוסרי המלאי ואת ההחזרות של מוצרים שפג תוקפם".
"המערכת של ריטליקס לא רק תסייע ל-UDF לנהל את רמות המלאי שלה ולייעל את תהליך ההזמנות שלה, אלא גם תעזור לרשת ליצור חוויית קנייה חיובית לכל לקוח על ידי הבטחת זמינותו של כל מוצר על המדפים, שהינה גורם מפתח בהצלחת חנויות נוחות", אמר ויקטור המילטון, מנכ"ל ריטליקס USA.
נזכיר, כי החברה תפרסם את תוצאותיה הכספיים לרבעון הראשון של 2006 ביום רביעי ה-17 למאי. באותו יום תקיים החברה שיחת ועידה שתדון בתוצאות החברה.