מבזקי שיווק: אלבר תשווק רכבים בתערוכה
* חברת הליסינג והמימון אלבר, מקבוצת אלעזרא, תשיק את דגמי כלי הרכב החדשים לשנת 2007 בתערוכה מיוחדת לענף הליסינג בגני התערוכה בתל-אביב. בתערוכה יוצגו למעלה מ- 50 מדגמי הרכב החדשים לשנת 2007, המיועדים לשוק ציי הרכב ללקוחות עסקיים. היא מיועדת למנהלי תחבורה, מנהלי רכש, מנהלי כספים ולמקבלי החלטות בתחום הרכב בחברות וגופים עסקיים. התערוכה תתקיים ביום חמישי, 27.4.06, וביום שישי 28.4.06 בביתן 15 בגני התערוכה.
* חברת מטרנה משיקה אתר חדש תחת הקונספט - "הכי קרוב לאמא" בכתובת: WWW.MATERNA.CO.IL. האתר החדש יציע את כל המידע שעל האם לדעת בכל הקשור לתזונה, התפתחות וטיפול בתינוק, ויכלול תכנים ייחודיים שיעשירו את חווית הגלישה. במקביל, חתמה מטרנה על שת"פ אסטרטגי שנתי עם האתר YNET הורים. ההשקעה במהלך היא של כמיליון וחצי שקל.
* מבשלות בירה ישראל עם המותג קרלסברג יוצאת בימים אלה בפעילות נרחבת סביב עולם הכדורגל. במסגרת המהלך השיק המותג קרלסברג אתר חדש וייחודי המדגיש את חוויית הכדורגל העולמית בגרמניה, ברזיל ואנגליה בכתובת: WWW.CARLSBERG.CO.IL. מדובר באתר בינלאומי שעוצב ונבנה על ידי חברת האינטרנט של קרלסברג דנמרק ועבר אדפטציה ייחודית לכל מדינה. חברת אידואולוג'יק תכננה ובנתה בשנה האחרונה את האתר הישראלי של קרלסברג התומך בפעילות הכדורגל, בהשקעה של כ-200 אלף שקל.
* בריטיש איירווייס תחתוך החל מה-25 באפריל 2006 מחירים במחלקות העסקיות: מחלקת עסקים Club World ומחלקת תיירים פלוס World Traveller Plus. בטיסות ללונדון וממנה יוצעו הנחות בגובה 22% עד 37% מהמחירים הרגילים.
* WinSoft Solutions, יחידה עסקית של קבוצת WinSoft הבינלאומית המייצגת את פתרונות Adobe בישראל, משיקה את השרת החדש של אדובי - Adobe LiveCycle PDF Generator, ממשפחת מוצרי ה-LiveCycle. המוצר כולל תמיכה מלאה בעברית. שרת זה מאפשר המרת כל סוגי הקבצים בארגון ל-PDF. שרת ה-Adobe LiveCycle PDF Generator מאפשר לכל עובדי הארגון להמיר את כל סוגי המסמכים, כגון Word, Excel, Email ואף מסמכי CAD למסמכי PDF. הוא מחליף את ה-Adobe Distiller Server שהיה נפוץ בקרב לקוחות ארגוניים רבים.
* דקסון, חברת התרופות השנייה בגודלה בישראל, עולה בקמפיין להשקת התרופה אומפרדקס - Z במה שצפוי להיות המהלך הגדול של שנת 2006 בתחום התרופות ללא מרשם (OTC). מדובר בתרופה למניעת צרבת. הקמפיין, באמצעות משרדי הפרסום פובליסיס ומלניק, נאמד בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקל וצפוי לכלול פרסום בערוצי הטלוויזיה 2, 10, , 9 ו-RTV, ברדיו האזורי והארצי, בעיתונות ובאינטרנט.
* חברת השטיח המעופף, המתמחה במכירת טיסות שכר ונופשים, בחרה ב-One1 Systems לספק שירותי מיקור חוץ לצוות מפעילי התיירות וצוות ההזמנות שלה. היקף העיסקה מוערך ב- 700 אלף שקל לשלוש שנים. העיסקה כוללת ניהול של כל רשת המחשוב, שרתי מיקרוסופט, לינוקס, אבטחת מידע, מערכי גיבוי, ביטוח חומרה על כל ציודי הקצה, שרתים, תחנות, מסכים, מדפסות.
* טירת צבי משיקה פסטרמות מופחתות נתרן, המבורגר וקבב מופחתי שומן ומבחר נקניקיות מופחתות שומן ומשפרת את סימון ההרכב התזונתי שעל גבי האריזות. מדובר בהשקעה שתגיע ל-1.3 מיליון דולר בפיתוח סדרת המוצרים החדשה.
* יורוקום, נציגת NOKIA בישראל מעלה קמפיין תדמיתי חדש למכשירי המוסיקה עם נגני MP3 תחת הסיסמא: NOKIA Connecting People to music. הקמפיין בהשקעה כספית של כ-400 אלף דולר. הוא יעלה באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס בערוץ 2, 10 ו-24 למשך שבועיים.
* יפאורה עולה בקמפיין למותג "שוופס" תחת הכותרת "הכל עניין של טעם". הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי ויכלול קמפיין עיתונות, מגזינים ואינטרנט לקהל היעד בהשקעה כוללת של כחצי מיליון דולר.
* החברות HP ישראל וטק דטה ישראל הודיעו על שיתוף פעולה, בתחום הפצת מוצרים מתכלים - מכלי דיו ולייזר, ניירות צילום וקלטות גיבוי. בכך מצטרפת טק דטה ישראל לטכנו-רצף ומאגר, המפיצות את מוצריה המתכלים של HP בשוק המקומי. טק דטה ישראל מייצגת יצרניות ציוד מחשוב ותוכנות בינלאומיות מובילות, ומספקת מוצרים למגון רחב של לקוחות בשוק הישראלי בכלל, ובתעשיית ההיי-טק בפרט. החברה האם - Tech Data Corporation - פועלת בכ-30 מדינות, והינה השנייה בגודלה בעולם בתחומי הפצת מוצרי מחשוב ושירותים לוגיסטיים נלווים.
* ביום העצמאות, 3/5/06, חנויות רשת שקם אלקטריק יהיו פתוחות לקהל הרחב החל מהשעה 16:00 ועד חצות. במסגרת מבצע יום העצמאות של שקם אלקטריק, הסניפים יציעו מבצעים מיוחדים והטבות אטרקטיביות במיוחד על מגוון מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. המבצעים יפורסמו בעיתונות וברדיו ביום העצמאות, 3/5/06.
* חברת IFN Systems הודיעה על מינויו של עמנואל בוטבול למנהל מכירות ושווק חו"ל. החברה מתמחה בפיתוח יישומים והטמעת פתרונות בתחום ניהול מסמכים ותוכן וניהול תהליכי עבודה ארגוניים, ומייצגת בישראל את FileNet בישראל, במסגרת תפקידו יהיה אחראי על הפיתוח העסקי והרחבת פעילות חברת IFN בשוק האירופאי. בוטבול מציג ניסיון ניהל ב-5 שנים האחרונות חברה המספקת סל מוצרי תוכנות וחומרה למדינות אירופה.
* אוויס מחלקת מה-25 באפריל ועד ליום העצמאות, אלפי צלחות "פריסבי" אדומות ללקוחותיה בכל הארץ. הפריסבי'ס האדומים עם לוגו אוויס יחולקו ב-25 סניפי החברה בכל הארץ, ללקוחות ההשכרה, הליסינג וללקוחות שירכשו רכב של אוויס.