מבזקי שיווק: שופרסל ביג הובילה את המפרסמים במארס
* חג הפסח נתן אותותיו בטבלת דירוגי הפרסום של חודש מארס, תוך כדי שהוא ממשיך לעודד השקעות פרסומיות ברשתות מזון, בגדים ובשמים ברוח האביב. כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", תאגיד המידע הגדול בישראל, מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים. ההשקעה המאסיבית בפרסום בשופרסל ביג ממקמת את רשת השופרסל במקום הראשון בטבלת המפרסמים של מארס. במקום השני החודש ממוקמת שטראוס עלית עם פרסום בולט לACTIVIA עם שני טעמים חדשים באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי. תת ענף רשתות השיווק הוביל את הענפים המפרסמים - עם 7 מליון שקל בחודש שעבר. תת ענף תקשורת סלולרית מתמקם החודש במקום השני עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-3.7 מיליון דולר. פרטנר ופלאפון הן המובילות בו. מקאן ממשיך להוביל את טבלת משרדי הפרסום גם החודש, אך הפעם בהפרש קטן מהמקום השני בו ממוקם משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי. מקאן מוביל עם פרסום בולט לסלקום, מגה, אל על, עיתון הארץ ועוד. עוד נציין את גליקמן נטלר סמסונוב המתמקמים החודש במקום השישי המכובד בזכות פרסום ל"משחק הבחירות של המדינה" של ידיעות אחרונות, קינג קויל, אחוזת צהלה ועוד. * קרלסברג יוצאת במבצע ייחודי המיועד לחובבי הבירה והכדורגל. המבצע משלב חוויית כדורגל ייחודית בגרמניה, ברזיל ואנגליה. במסגרת המבצע, בקניית קרלסברג בבקבוק 330 מ"ל או 500 מ"ל ניתן להשתתף בהגרלה כאשר הזוכה המאושר בפרס הראשון יזכה לקחת עימו שלושה חברים לחוויית כדורגל בינלאומית הכוללת טיסה ואירוח במשחק רבע גמר המונדיאל בגרמניה, במשחק במסגרת קופה אמריקה בברזיל ובמשחק גמר הגביע באנגליה. * בנק לאומי ולאומי קארד סיימו מהלך של שדרוג כל מכשירי הכספומט לתמיכה בכרטיסי אשראי חכמים. לאומי הוא הראשון בישראל שפרס "כספומטים חכמים", והוא הוסמך לעשות כן על ידי ויזה העולמית. כרטיס אשראי "חכם" הוא כרטיס בו, בנוסף לפס המגנטי, קיים גם שבב אלקטרוני, ממנו נקראים פרטי הכרטיס. שדרוג הכספומטים והכנתם לתמיכה בכרטיסי האשראי החכמים, היא חלק ממהלך עולמי להחדרת טכנולוגיית EMV ((Europay Mastercard Visa , המובל על-ידי ארגוני כרטיסי האשראי הבינלאומיים, ויזה ומאסטרקארד. * זוגלובק יוצאת בקמפיין לרגל השקת סדרת הנקניקיות האמיתיות החדשה המיועדת לאוהבי הבשר האמיתי, או אם תרצו, לטורפים שביננו. הקמפיין יעלה בערוץ 2 ,ערוץ 10 ובשילוט חוצות תחת הסיסמא: "נקניקיות אמיתיות לטורפים אמיתיים", בעלות של 5 מיליון שקל, באמצעות משרד הפירסום רגב קוויצקי. * גלידת שטראוס משיקה כוסות קרמיסימו דנונה - גלידת יוגורט ביו עם 1.5% שומן בלבד, בשילוב סורבה ופרי בשני טעמים תות ופירות טרופיים. החברה מסרה כי ב-3 השנים האחרונות התרחשה מהפיכה בעולם הגלידות – בתקופה זו התפתחה באופן משמעותי קטגוריה של מוצרים בריאים יותר בתוך שוק הגלידה, כך שהם מהווים היום יותר מ-20% מסך כל מכירות הגלידה לצריכה ביתית (מאגדות וחבילות בית, לעומת כ-5% בשנת 2003).