יפעת: הבנקים מובילים בכותרות העיתונות היומית

מהשירות "ניתוח תדמית בכותרות - כי הכותרות קובעות!" עולה, כי את המקום הראשון תופס בנק הפועלים עם אזכורים בכ-497 כותרות וכותרות משנה
שרות Bizportal |

חברת "יפעת מחקרי מדיה מתקדמים" מקבוצת יפעת המשווקת את שירות "ניתוח תדמית בכותרות - כי הכותרות קובעות!" הציגה היום (א') את הדרוג החודשי העוקב אחר אזכור החברות בכותרות העיתונות היומית. מהניתוח עולה, כי שלושת הבנקים הגדולים מובילים את טבלת החברות המוזכרות בכותרות. את המקום הראשון בטבלה תופס בנק הפועלים עם אזכורים בכ-497 כותרות וכותרות משנה. במקום השני נמצא בנק דיסקונט עם אזכורים בכ-386 כותרות וכותרות משנה. במקום השלישי הצמוד, ממוקם בנק לאומי עם כ- 384 כותרות. נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה מתקדמים, מסר "בנק הפועלים אוזכר רבות בכותרות בהקשרים הנוגעים לנושאים הבאים: הצפי שלו לתשואה של 25% על ההון בשנת 2006, רכישת בנקים בקזחסטן וקירגיסטן, מכירת בנק אוצר החייל, גידול ברווחי בנק הפועלים שוויץ וכמובן רווחי העתק לשנת 2005 שייצרו כותרות גם לשאר הבנקים". יעקובי מוסיף כי החברה המובילה הרבעון בתחום הסיקור בכותרות של "מינויים ויחסי עבודה" הייתה ללא ספק בנק דיסקונט עקב סכסוך העבודה המתמשך בין העובדים להנהלת הבנק, וסיומו בהעלאת שכר לעובדים. זכיינית ערוץ 2 קשת על שלל תוכניותיה מתמקמת במקום הרביעי המכובד בכותרות. קשת עשתה לא מעט כותרות בזכות תחקיר ישראייר בעובדה, אזכורים רבים לארץ נהדרת בכותרות, הסכם חסות עם סלקום על כוכב נולד 4, סיקור נרחב בכותרות לגמר נולד לרקוד ועוד. גוגל מתמקמת במקום השמיני עם אזכור בכ-265 כותרות וכותרות משנה. הכותרות הרבות שעשתה גוגל הרבעון עסקו בין השאר בגלים שיצרה השקתו של הסניף המקומי בביצת הפרסום האינטראקטיבי הישראלי, השקת הפתע של גוגל ניוז והתנגדותם של וואלה ו-YNET להיכלל בתוכו, ועיסוק אובססיבי של העיתונות בערך המניה של ענק האינטרנט ובהמלצות אנליסטים לגביה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה