מבזקי שיווק: קניון ערים יוצא בקמפיין ב-350 אלף שקל
* סם-ליין מקבוצת מיני ליין, הנציגה הבלעדית של סמסונג אלקטרוניקס בישראל בתחום טלוויזיות הפלסמה וה-LCD, החלה לשווק בישראל טלוויזיות סמסונג HDTV תואמות את משחקי הווידאו החדשים של מיקרוסופט XBOX 360. * קניון ערים, יוצא בקמפיין משולב להצגת מגוון פעילויות הקניון לקראת חג הפסח. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אקספרט, מקבוצת באומן-בר-ריבנאי, בהיקף של כ-350,000 שקל. * יקבי אפרת משיקים בימים אלה סידרת איכות חדשה סידרת "תרה", ייחודה של סידרה זו הוא בטרואר המייחד אותה. רוב יינות הסדרה מייצגים את כרמי נחל סנסן המצויים בהר הגבוה של הרי יהודה בגובה שבין 650-730 מטר מעל פני הים. * "תנובה שף", החברה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי, מדווחת על גידול של 40% ברכישת מוצרים כשרים למהדרין בבתי המלון בארץ, זאת בעקבות תפוסה מלאה במלונות נבחרים ברחבי הארץ בחג הפסח על ידי המגזר החרדי. סך מכירות מוצרי החלב של תנובה שף לחג שהינם בעלי כשרות מהודרת לחג עומד על כ-10 מליון שקל, המהווים גידול של 40% מאשתקד. * רשת מסעדות 'ספגטים' המונה 13 סניפים ברחבי הארץ תפעל במתכונת רגילה במהלך חג הפסח, למעט 4 סניפים שיהיו סגורים בבאר שבע, אשדוד, מודיעין ורעננה, כך מסר היום דרור נחושתן מנכ"ל משותף ברשת מסעדות 'ספגטים'. * סקר שבוצע ע"י רשת "מטבחי סמל" לקראת פסח בנושא "הישראלי והמטבח" קובע שכ-28% מהישראלים ישהו לקראת ערב החג במטבח בין שעה לשעתיים ביום וכ-24% ישהו במטבח יותר מ-3 שעות ביום. כ-5% ציינו כי בערב החג ישהו במטבח מעל 6 שעות ביום. * אסם, מעלה ביום ו' (7 באפריל), קמפיין להשקת החטיף החדש צ'יפסי FREE. הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום מקאן אריקסון תחת הסיסמה: "פחות שומן ופחות קלוריות מכל צ'יפס אחר בישראל".