צפי: הסל לחג יגדל ב-25% ברשותות הבנות של רבוע כחול
כי השנה צפוי גידול של 25% במכירות של רשתות מגה, סופר סנטר, ושפע שוק לקראת חג הפסח, לעומת המכירות בשנה שעברה. כך מעריך היום אורי פלח, סמנכ"ל הסחר ברבוע הכחול. הציפייה היא לעליה של 30% במכירות כלי הבית, המתנות ומוצרי הטקסטיל לבית כמו מפות, מגבות ומצעים לקיץ ולאביב לקראת החג וזאת לאור דרישת הלקוחות לרענן את הבית בפריטים חדשים לחג הפסח בו מתחדשים בכלי שולחן חדשים וכן באביזרי מטבח שונים מטעמי כשרות. הגידול במכירות נובע בעיקר מסל המוצרים האטרקטיבי המוצע ללקוחות, בו משולבים מגוון רחב של מוצרים לחג במחירים מוזלים, המלווים במבצעים ייחודיים ובמתנות רבות מתחום המזון, הבית והפנאי. פרישת סניפי רשתות "מגה", "סופר סנטר" ו"שפע שוק" לפסח השנה רחבה במיוחד וכוללת למעלה מ-160 סניפים ברחבי הארץ מאילת בדרום ועד לנצרת בצפון . לחג השנה למעלה מ-100 סניפי סופר סנטר המשרתים את לקוחות הערים והשכונות. כ-40 סניפי שפע שוק משרתים את האוכלוסיות השכונתיות בערים ובפריפריות בנקודות מכירה חדשות כמו בית שאן, בית"ר עילית ב', בצפת, בנצרת עילית ובשכונת גבעת בית הכרם בירושלים. כ-40 סניפי מגה פרושים במתחמים מרכזיים ברחבי הארץ ומשרתים לקוחות מכל המתחם האיזורי בו הם פועלים. הסל הממוצע ללקוח יעמוד על הוצאה של 500 שקל בסניפי הסופר סנטר השכונתיים. בסניפי שפע שוק על כ-750 שקל, ובמגה על כ-1,000 שקל. ברבוע הכחול אמרו היום עוד, כי רמת המחירים בחג הפסח השנה זולה ריאלית בהשוואה לאשתקד.