פרסום: לאומי בפיילוט לשידורי פרסומות בחלון ראווה
בנק לאומי מבצע בימים אלה ניסוי (פיילוט) לפלטפורמה חדשה בשוק הפרסום, המאפשר הפיכת חלון הראווה בסניף למסך קולנוע רב עצמה. בבבנק סיפרו היום, כי מהלך סוף השבוע נפתח הפיילוט בסניף גבעתיים של לאומי ועורר סקרנות רבה בקרב עוברי האורח ברחוב הראשי של גבעתיים (רחוב כצנלסון).
בכוונת לאומי להכניס את המיזם לשימוש בפרישה ארצית לסניפים שהם בעלי חשיפה גבוהה לציבור וההערכה היא, כי עד לסוף שנה זו עשוי המיזם לפעול בכ-40 מסניפי הבנק בעלות מוערכת בכ-3 מיליון שקל.
המיזם החדש מבוסס על טכנולוגיה בשם Exal vision והפיילוט נערך באמצעות חברת Disk in, אשר אחראית על מיצגים דומים במוזיאונים ומרכזי מבקרים בארץ ובעולם, ביניהם מוזיאון הילדים בברוקלין, מרכז המבקרים במפלי הניאגרה, מוזיאון הרצל בירושלים ובתערוכות ומרכזי מבקרים של חברות עסקיות. עד כה לא נעשה שימוש בטכנולוגיה זו בחלונות ראווה ברחבי הארץ, ולאומי הוא כאמור, הראשון לעשות זאת.
כיצד זה עובד? מצפים את חלון הראווה במדבקה מיוחדת ששוברת את קרני האור והחלון הופך למסך קולנוע גדול. באמצעות מקרן אחורי רב עצמה מקרינים עליו כל סרט שרוצים, לרבות סרטי פרסום, סרטי תדמית, עדכוני חדשות, מידע על מוצרים חדשים וכד'. באמצעות המיזם ניתן לשדר גם שידורי טלוויזיה וכבר היה מי שהציע לשדר את שידורי הבחירות באמצעות מסך זה, אולם ההצעה נדחתה ע"י אנשי לאומי. כאמור, פועל המיזם מזה מספר ימים בסניף גבעתיים של לאומי ובימים הקרובים יורחב לעוד ארבעה סניפים בעלי רמת חשיפה גבוהה.