קול אפ נט מדווחת על עסקאות חדשות בהיקף של 6 מ' ד'

דיווחה על שורת עסקאות חדשות בדרום מזרח אסיה. בנוסף הודיעה כי היא עובדת אחד מספקי התשתיות המובילים בהודו, כשתחזית המכירות לשנה הקרובה עם שותף זה מגיעה ליותר מ-5 מיליון דולר
שרות Bizportal |

חברת קול אפ נט (Call Up Net) מקבוצת One1, העוסקת בפיתוח והטמעה של מערכות ופתרונות Messaging הכוללים מערכת מסרים מאוחדים, תאים קוליים, שירותי SMS ומוצרי השלמת שיחות (Call Completion), דיווחה על שורת עסקאות חדשות בדרום מזרח אסיה.

קול אפ נט מכרה לחברת הסלולר הנאפלית Spice, שהנה אחת משלוש חברות הסלולר במדינה זאת, מערכת MMS (הודעות מולטימדיה) מתקדמת עם התאמות ספציפית ללקוח. עסקה זו, שהיקפה מיליון דולר, התבצעה בשיתוף עם סימנס הודו.

מנכ"ל קול אפ נט, דוד עשת, מציין כי החברה עובדת עם סימנס הודו על שני פרויקטים נוספים בהיקף של מספר מיליוני דולרים.

עסקה נוספת של קול אפ נט נחתמה עם חברת Airtel מניו דלהי בהודו, למכירת מוצרי מימוש שיחות (Call Completion) של קול אפ נט, תחום עליו היא שמה דגש מיוחד בפעילותה. Airtel היא חברה הודית פרטית עם עשרות מיליוני מנויים. דוד עשת אומר כי תחזית מכירות ההמשך לחברה זו בשלוש השנים הבאות עומדת על חמישה מיליון דולר. המוצר שנמכר בעסקה זו שהיקפה מיליון דולר, הנו Tell Me - גרסה עבור טלפוניה קווית של מערכת On-Q החדשנית פרי פיתוחה של קול אפ נט (On-Q מוגנת פטנט).

קול אפ נט גם חתמה על חוזה שירות לשנה הקרובה עם חברת BSNL וחברת TTL, בהודו, למערכות קול אפ נט המתוקנות ב- TTL וב-BSNL. דוד עשת אומר כי בימים אלה נסגרת עסקת הרחבה של המערכת הקיימת הכוללת מעל מיליון תיבות קוליות, בחצי מיליון תיבות נוספות. היקף עסקה זו כמיליון דולר.

בנוסף עובדת קול אפ נט עם אחד מספקי התשתיות בהודו, המציע את מוצרי קול אפ נט ללקוחותיו. תחזית המכירות לשנה הקרובה עם שותף זה מגיעה ליותר מ-5 מיליון דולר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה