נירלט: הרווח הוכפל כמעט פי 3 ברבעון האחרון ב-2005
הרווח הנקי ברבעון הרביעי של קבוצת הצבעים אוניברקול-נירלט הסתכם בסך של כ-2.6 מיליון שקל, והווה שיפור בשיעור של 191% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. העלייה ברווח הנקי נבעה משיפור משמעותי ברווח התפעולי ברבעון החולף.
הרווח התפעולי לרבעון הרביעי של שנת 2005 הסתכם ב-4 מיליון שקל המהווה שיפור משמעותי בשיעור של 72% בהשוואה לרבעון הרביעי בשנת 2004.
החברה הציגה צמיחה ברווח הנקי בשנת 2005, אשר הסתכם בכ-8.8 מיליון שקל לעומת 5.1 מיליון שקל בשנת 2004. הרווח התפעולי של שנת 2005 הסתכם בסך של 18.5 מיליון שקל, בהשוואה ל-13.2 מיליון שקל בשנת 2004. הכנסות החברה ממכירות הסתכמו בכ-263.5 מיליון שקל המייצגים צמיחה בשיעור של כ-10% בהשוואה לשנת 2004.
אלדד בן-משה, מנכ"ל קבוצת אוניברקול-נירלט מסר היום, "התוצאות העסקיות והעלייה ברווח התפעולי וברווח הנקי של החברה הושגו בעיקר בשל הגידול בהכנסות, צמצום בהוצאות האופרטיביות ולמרות ההשקעה בהוצאות הפרסום והשיווק". לדבריו, "נירלט תמשיך להשקיע בטכנולוגיות חדשות, במוצרים חדשים כמו גם בתשתית התפעולית שלה ובכלל זה בקווי יצור מתקדמים וזאת על מנת לבסס המשך פיתוח עסקיה".
הוא מוסיף, "אני תקווה שאנו נמשיך לצמוח ובשיעורים גבוהים יותר ונפעל לשפר את שיעורי הרווח בד. לקראת שנת 2006 הצבנו לעצמנו כיעד מספר מגזרי פעילות ייחודיים בשוק הישראלי שישמשו כגורמי עוצמה בצמיחתנו ונמשיך החדירה בשווקי היצוא אליהם אנו פונים. הצמיחה בהכנסות הנה כזו שתשמש את החברה לאורך זמן וכיציבה והשיפור בשיעורי הרווחיות של החברה הנו נגזרת של העלייה בהכנסות, מבנה ארגוני מדויק ויעילות תפעולית. התוצאות של אוניברקול- נירלט השתפרו באופן קיצוני בשנתיים החולפות הן במונחי צמיחה והן במונחי רווחיות, אך מה שמשמעותי לא פחות זו הנחת הפלטפורמות הארגוניות- אנושיות, השיווקיות, הפיננסיות והתפעוליות שהנחנו בשנה החולפת אשר ישמשו אותנו להמשך צמיחה מואצת ושיפור נוסף בתוצאות הכספיות שלה".