איגוד הפרסום משיק אתר צופה שיהפוך לפורטל מוביל
איגוד חברות הפרסום השיק במסיבת עיתונאים הבוקר (ג') את פורטל הפרסום של ישראל שכתובתו WWW.PIRSUM.ORG.IL. הפורטל הינו חדשני וייחודי ומהווה את מרכז המידע לתחום הפרסום בישראל. הגלישה באתר בחינם, השימוש בחלק מהקטגוריות בתשלום.
יאיר גלר, יו"ר איגוד חברות הפרסום בישראל ציין, כי "הצפי שלי הוא שהאתר החדש יהפוך במהרה לפורטל המוביל של ענף הפרסום בישראל ויספק מידע לא רק לעוסקים בענף אלא גם לסטודנטים, מכללות ולקהל הרחב".
הפרסומאי טל אשכנזי, יו"ר ועדת האינטרנט של איגוד חברות הפרסום, אמר, כי "לאורך כל העבודה על הפרוייקט הזה, שנמשכה כשנתיים, אנחנו מנסים לא לתת לעצמנו להיסחף בהגדרות. אבל זה לא עוזר. יש כאן מהפכה אמיתית בכל מה שקשור לעבודתם של המפרסמים והפרסומאים. נוצר כאן כלי עבודה חזק מאין כמוהו שישפר עוד יותר את היכולת של בעלי המקצוע בענף להפיק קריאטיב מדויק ונכון".
אשכנזי הוסיף, כי "כל הקריאטיב שהופק בישראל משנת 2000 יהיה זמין בלחיצת כפתור לפי כל חיתוך אפשרי. 50,000 סרטים ומודעות יהיו זמינים בשלב הראשון ואליהם יתווסף כל הקריאטיב שיוצא בארץ בכל יום. ועוד לא אמרתי מילה על המדריך הענפי המפורט של כל המשרדים ובעלי המקצוע בענף".
כאמור, הפורטל מרכז את המדריך הענפי של ענף הפרסום ותחומים נוספים הקשורים אליו, ביניהם: אינטראקטיב, קופירייטרים, חברות הפקה ומפיקים, חברות מדיה, רכישה ותכנון, צלמים, במאים, מוזיקאים, מעצבים אומנותיים, מעצבי מוצר ומעצבים גרפיים, סוכנויות דוגמנים ושחקנים, סטייליסטים, מאפרים, יחסי ציבור ועוד.
באמצעות המדריך הענפי ניתן להתעדכן במידע עסקי על כל אחת מהחברות, הצוות המקצועי, לקוחות החברה ופרסים בהן זכתה החברה. כמו כן, ניתן לצפות בעבודות קריאייטיב ולעיין במודעות הדרושים.
בספרייה הייחודית של עבודות קריאטיביות מוצגות עבודות מהארץ ומהעולם, משנת 1996. שירות זה, שהינו ייחודי וחדשני, נעשה בשיתוף חברת יפעת בקרת פרסום, ומאפשר גישה ללמעלה מ-50,000 עבודות קריאטיביות על פי פילוחים של מדיומים, תחומים, עבודות שזכו בפרסים, חלוקה לפי שם המפרסם או המותג, חלוקה לפי שם סוכנות הפרסום ו/או לפי מילות מפתח.
עוד במסגרת פורטל הפרסום, ניתן לגלוש לחדשות ענפיות ולהתעדכן בכל הקשור לענף, להתעדכן במידע שימושי על מחירוני פרסום ומתכונות לפרסום, להתחבר לאתר הבצפר של איגוד חברות הפרסום, ולהתעדכן ב-TOP 10, ניתוח של איש מקצוע על קמפיינים נבחרים.