אביב שיגור רוצה לנגוס ל-Fedex ו-UPS כ-10.5 מ' דולר
חברת הבלדרות הפנים-ארצית "אביב שיגור", עומדת לפזול לשוק הבינלאומי. החברה מודיעה היום על תחילת הפעלתו של שירות חדש ללקוחותיה. החל מהשבוע מתחילה "אביב שיגור" לפעול בשוק הבינלאומי. השירות החדש ייקרא "אביב שיגור בינלאומי", ויתמחה במשלוחי בלדרות לכל רחבי העולם. השירות החדש ייכנס לתוקף ב-1.1.06.
נסים יוחאי, מנכ"ל "אביב שיגור", שהתמנה לתפקיד באוגוסט האחרון, מכניס תנופה עסקית ושיווקית בחברה הוותיקה והוא משיק עתה את הפעילות החדשה של "אביב שיגור" - שילוח בינלאומי של חבילות ומעטפות ליותר מ-200 מדינות ויעדים ברחבי העולם.
פעילות זו מהווה תחרות ישירה בחברות הבלדרות הבינלאומיות הגדולות הפועלות בישראל. יוחאי מעריך את היקף שוק הבלדרות הבינלאומי בישראל, בסך של כ-150 מיליון דולר בשנה. "אנחנו מצפים לתפוס נתח שוק של כ-7% בשוק הבינלאומי עד סוף שנת 2006," אומר יוחאי.
המחיר המשתלם ביותר, השירות המהיר ביותר והיעילות הגבוהה בשוק. חברת "אביב שיגור" תציע את המחירים התחרותיים ביותר בשוק וזאת כתוצאה מהאסטרטגיה של העברת תקציבים מקמפיינים פרסומיים יקרים ועלויות שיווק גבוהות, לטובת הלקוח ומחירי השירות.
"לנו אין צורך במסעות פרסום בולטים ומנקרי עיניים, אשר עלותם היא גבוהה מאד. את כל החיסכון שאנו מבצעים בתקציב הפרסום, אנחנו מעבירים לטובת הלקוח ומחירים תחרותיים מאד". אומר יוחאי.
"אביב שיגור" מפעילה 14 סניפים ברחבי ישראל מקריית שמונה ועד אילת, בכל הערים הראשיות. החברה מפעילה גם צי של כלי רכב מתקדמים וטכנולוגיה חדישה. בצי הרכב של החברה, בישראל, יותר מ-200 כלי רכב מסחריים, משאיות וקטנועים, העושים את העבודה 24 שעות ביממה.