אשת טורס והממשלה יקימו מרכז טלפוני ב-8.7 מ' שקל
סיטונאית התיירות אשת טורס הודיעה כי זכתה במכרז שהוציא משרד התעשייה והמסחר להקמת מרכז שרות טלפוני ומרכז מכירות אינטרנט באשקלון. מרכז זה יוקם בנוסף למרכז הנוכחי הנמצא בתל אביב. זאת, על מנת לענות על קצב הגידול בביקוש להזמנות תיירות. המרכז החדש יעסיק כ-105 עובדים במשרה מלאה אשר יאיישו 100 עמדות מכירה.
אשת טורס תשקיע בהקמת המרכז הטלפוני כ-1.7 מיליון שקל, ובנוסף יזכה המרכז לתמיכה ממשלתית ב-5 השנים הראשונות להקמתו בהיקף כספי של כ-7 מיליון שקל. מרכז השירות הטלפוני יתפרש על כ-850 מטר רבוע כולל שטחי שירות כגון חדר אוכל, כיתת לימוד, חדר ישיבות, שטחים ציבוריים וכדומה.
המרכז יוקם על ידי חברת הבת של אשת טורס, "אשת קול סנטר", שיעניק בין היתר, שירותים גם לחברות תעופה, בתי מלון, חברות תיירות וכן גורמים שמחוץ לענף התיירות.
מאשת טורס נמסר כי המרכז הטלפוני יעניק שירותי מכירת חבילות תיירות באמצעות הטלפון ובאינטרנט . עקב העונתיות המאפיינת את ענף התיירות, במסגרתה מתרכזת עיקר העבודה בחודשים מרץ עד אוקטובר, יעסוק המרכז גם במתן שירות טלפוני בקבלנות משנה לגופים מסחריים נוספים ולגופים ציבוריים, שאינם בתחום התיירות. זאת, על מנת לאזן את עומסי העבודה לאורך השנה.