הצלחה למכירות הפרסום של MTV - גידול של 43% בכמות

דן רון, מנכ"ל IMH, המשווקת את ערוץ MTV בישראל, מסר כי בחודשים ינואר עד נובמבר חלה עלייה חדה של כ-43.8% בסך זמן הפרסום בערוץ ל-237.48 שעות מול 165 שעות בכל 2004
חזי שטרנליכט |

בחברת IMH מגיבים היום בסיפוק רב להיקפי שעות הפרסום שהצליחו למכור במהלך 11 החודשים הראשונים של שנת 2005. המנכ"ל דן רון מסר כי "העלייה המגמתית בזמן הפרסום ב-MTV שנה אחר שנה מהווה הוכחה לחשיבות שמפרסמים רואים בפנייה אל קהלי יעד ממוקדים".

במהלך אחד עשר החודשים של שנת 2005 שודרו בערוץ MTV 237.48 שעות פרסום ישראלי גידול של 43.8% מול שנת 2004 כולה בה שודרו 165.04 שעות, ושל 61% מול שנת 2003 כולה בה שודרו 147.47 שעות פרסום. ב-IMG סבורים כי מגמה זו הנה הוכחה אמפירית לחשיבות MTV כערוץ הבית של צעירים.

חמשת המפרסמים הגדולים בחודשים ינואר עד 29 נובמבר 2005 הם פרוקטר אנד גמבל (38.58 שעות), שטראוס - עלית (38.30 שעות), פרטנר - אורנג' (18.59 שעות), אסם (17.13 שעות) והחברה המרכזית למשקאות (15.50 שעות). מפרסמים גדולים נוספים בתקופה זו הם יוניליבר, אסקייפ וטמפו.

בשנת 2004 היו חמשת המפרסמים הגדולים פלאפון - אסקייפ (32.6 שעות פרסום), אסם (15.5 שעות), פרטנר-אורנג' (12.59 שעות), שטראוס-עלית (8.46 שעות) והוט (12.7 שעות).

רון מעריך כי מגמת הגידול בזמן הפרסום תמשך גם בשנת 2006, זאת בעקבות עליית המחירים הצפויה של הפרסום בערוצי הברודקאסט והרוויה בענפים עתירי פרסום שיגבירו את השקעותיהם בקהלים ממוקדים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה