צרכנות: ישראליות למרוקו - ישראלים למדגסקר
סקר שנערך על ידי חברת "אופיר גיאוגרפי", מקבוצת "אופיר טורס", בנושא מהו המקום האקזוטי ביותר בעולם שהישראלים היו רוצים לנפוש בו, ומהי הפעילות המועדפת בטיולים גיאוגרפיים ומיהו הפרטנר האידיאלי לחופשה אקזוטית, קובע שהיעד האקזוטי והמועדף ביותר על הישראלים הוא ניו זילנד (26%), ובמקום השני – יפן (14%).
מדגסקר ויפן מועדפות יותר על ידי גברים, ומרוקו מועדפת יותר על ידי נשים. עוד בין היעדים המועדפים על הישראלים - קוסטה ריקה, גוואטמלה, טנזניה, אוגנדה, קובה, הודו ועוד. בנושא מהי הפעילות המועדפת בטיולים גיאוגרפיים - 32% בחרו בנהיגה על ג'יפים, 23% - טיולי שטח רגליים, 17% - ספארי עם חיות טרף, 11% - רפטינג במים גועשים ו-7% טיפוס על קרחונים.
לשאלה מיהו הפרטנר האידיאלי שאיתו היו רוצים הישראלים לבלות בטיול אקזוטי: בקרב הגברים נבחרו שרית חדד (11%), מירי בוהדנה (10%), בר רפאלי (10%), יעל אבוקסיס (9%) ויעל בר זוהר (8%). בקרב נשים, נבחרו הפרטנרים - אלי יצפאן (18%), שלישיית "מה קשור" (15%), יאיר לפיד (13%), יהודה לוי (8%) וליאור אשכנזי (5%).
MSN ישראל השיקה את אתר התוכן הסלולארי הגדול והמקיף בישראל- MSN Mobile. האתר בשיתוף חברת Mail-bit שמחזיקה את הזכויות למשחקים הפופולאריים ביותר בתחום ביניהם – מותגי EA Sports ( (FIFA, משחקים מבוססי סדרת הטלוויזיה 24, משחקי "מהיר ועצבני", ומשחקי Legends של אטארי.
רשת האופנה תמנון משיקה בימים אלו אתר חדש באינטרנט. האתר, שפותח ועוצב ע"י חברת מור אינטראקטיב תחת הקונספט STREET WISE עולה במקביל לקמפיין רחב היקף לקולקציית סתיו-חורף 2005-2006 באמצעות משרד הפרסום JWT.
אתר האינטרנט מבוסס על הקונספט : STREET WISE שעיקרו הצגת סיטואציות אמיתיות מהחיים בהן נדרשת חכמת רחוב. האתר כולל משחק אינטראקטיבי –STREET TEST בו נדרשים הגולשים למלא שאלוני חכמת רחוב, טיפים בנושא לבוש נכון ומועדון לקוחות .
"דקלאור פריז" המתמחה בטיפוח ארומטי, יוצאת בשיתוף פעולה ראשוני עם רשת סטודיו C המתמחה בהתעמלות ותזונה נשית. במסגרת השת"פ תעניק "דקלאור פריז" טיפולים ארומטרפיים בני 30 דקות לכל מתעמלת ברשת סטודיו C, ללא עלות, ובכל סניפי הרשת. הטיפולים יינתנו במהלך יום מרוכז, שבמהלכו ימכרו מוצרי "דקלאור" למתעמלות סטודיו C במחירי היכרות אטרקטיביים.
חברת "ויטה פרי הגליל" הופתעה לגלות כי קמפיין פרסומי שהיא מעלה באמצעות משרד הפרסום "זרמון גולדמן" ושבו היא משיקה סדרת מרקי בריאות חדשה נפסל על ידי הרשות השנייה בטוענה שלא ניתן לפרסם מוצר בריאות ללא אסמכתאות הנראות בעיניהם כראויות. המנכ"ל בירנבוים אמר כי "מי הסמיך אותם להגדיר מה כוללת ההגדרה של בריאות? ועד כמה היא רחבה מבחינת שיקול הדעת שלהם להחליט ולפסול פעילות כלכלית תוך גרימת נזק בלתי הפיך?".
גלידות פלדמן יוצאת עם מנבו (קרמבו) חדש בתערוכת ישראפוד 2005 הנפתחת ביום שני, 30-28 בנובמבר, בגני התערוכה בת"א בארגון קבוצת שטיר. הטעם החדש – ריבת חלב יצטרף לטעמי הווניל, מוקה, בננה ופטל הקיימים ונמכרים בהצלחה בשוק הישראלי.
שי שלו, מנהל פיתוח ושיווק בגלידות פלדמן מסר כי בעונת החורף אוכלים בישראל למעלה מ-50 מיליון קרמבויים. כל קרמבו בודד שוקל 24 גרם ומכיל 102 קלוריות והוא ללא כולסטרול. הטעם הפופולרי ביותר הוא הווניל. עוד נמסר לקראת התערוכה כי קניית הקרמבו על ידי הציבור מתפצל ל-50% למבוגרים ו-50% לילדים, המוצר כנראה אהוד על ילדים ומבוגרים כאחד.
לקראת חג הכריסמס וראש השנה האזרחי, חברת "שעוני עדי" מקבוצת יבנה, יוצאת עם סדרת שעונים ייחודית העשויה יודאיקה ומשלבת סממנים מהעולם היהודי ומארץ הקודש. החברה השקיעה בפיתוח סדרת "שעוני היודאיקה" כ- 350 אלף שקל.
הסדרה כוללת קולקציה של 8 דגמים של שעונים, כאשר לוח השעון עשוי יודאיקה ועליו מוטבעים - מפת הארץ, חמסה, מנורה, אותיות עבריות במקום ספרות ועוד. השעונים מגיעים עם מנגנון קוורץ איכותי, בעיצוב קלאסי עם קריצה עכשווית, ומגיעים עם רצועת עור, רצועות צמיד קלאסיות או רצועות צמיד בפלדה "סרוגה.