פרטנר מביאה את המנצח בנג'מין זאנדר בדצמבר הקרוב

אחרי שהביאה לכאן את רובין שארמה (הנזיר שמכר את הפרארי), מתכננת חברת הסלולר להביא את המייסד של התזמורת הפילהרמונית בבוסטון, מומחה הקואצ'ינג לעסקים, לכנס על מנהיגות עסקית
חזי שטרנליכט |

בחברת פרטנר, בעלת מותג הסלולר אורנג', הודיעו הבוקר על מהלך שיווק מעניין, ייחודי בנוף המקומי. בכוונת החברה להביא לארץ את המנצח המפורסם, בנג'מין זאנדר, שייסד ומנצח על התזמורת הפילהרמונית של בוסטון. הוא מגיע כאורח כבוד בכנס "מנהיגות עסקית" שמתכננת החברה.

בפרטנר מסרו כי הרעיון להביא את זאנדר לארץ, נגזר מהתפיסה העסקית שיווקית של פרטנר תקשורת, המדגישה כי ב-orange "חושבים עסקים חושבים אחרת", שכדי להנהיג אנשים וארגונים חייבים תמיד לחדש ולהפתיע, ועל מנת גלות את הרעיונות החדשניים ופורצי הדרך צריך לחפש במקומות הכי לא צפויים.

האירוע מתקיים בהמשך לאירוע שנערך לפני שנתיים במסגרתו הביאה פרטנר תקשורת את רובין שארמה ואשר זכה לדברי החברה להצלחה חסרת תקדים. הארוע מהווה תחילתה של מסורת לקהילה העסקית הבכירה של פרטנר. האירוע מהווה מפגש ואמירת תודה מיוחדת לקהילה העסקית של פרטנר שצמחה בשנתיים האחרונות בתנאי שוק תחרותיים.

בנג'מין זנדר, משלב פילוסופיה עסקית יחד עם הניצוח על התזמורת הקלאסית. במקצועו הוא מנצח של הפילהרמונית של בוסטון, אך הוא גם מבצע קואצ'ינג בכ-90 חברות ותאגידי ענק ברחבי העולם בחברות כגון מיקרוסופט, קומפאק, IBM בריטוייש אירוייס ועוד. במקביל כתב זנדר את הספר: "The art of possibility" בו הוא פורש את השקפתו העסקית-אומנותית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה