צרכנות: קמפיין חדש לרשת נעלי TO GO ב-750 אלף שקל
* נוקיה חושפת את המערכת הראשונה בעולם לניהול שידור מסחרי של טלוויזיה ותוכן דיגיטאלי למכשירי קצה ניידים המערכת תומכת בשידור תכנים דיגיטאליים דוגמת טלוויזיה בשידור חי, רדיו ו-וידיאו קליפים על גבי רשתות לטלפונים ניידים.
* חברת סיימן חתמה לראשונה בימים אלו הסכם בלעדי עם חב' "קמבל סופ" מארה"ב לשיווק מרקים נוזליים מוכנים בפחית בישראל.
* חברת "מבושלת" שיווקה עד כה לקראת עונת הנסיעות לחו"ל למעלה מ-62 אלף ארוחות מוכנות כשרות לכ-12 מדינות ברחבי אירופה בשווי כולל של כ-2 מליון שקל.
* חברת "חסלט" נכנסת לתחום הסלטים הארוזים המוכנים. החברה, החלה לשווק סדרת סלטים חדשה הכוללת 3 סוגי סלטים מוכנים לאכילה בתוספת גרעיני בריאות, רוטב וסכו"ם.
* גלידת שטראוס משיקה 2 מהדורות מוגבלות בטעמים מיוחדים לחורף: קוקוס-פקאן וקרמבו.
* רשת נעלי TO GO עולה בקמפיין חדש לקולקציית החורף בהשקעה של כ-750 אלף שקל.
* הסתדרות המורים חתמה על הסכם שת"פ עם אתר מפה www.mapa.co.il במסגרתו רכשה לכל חבריה 120 אלף מנויים שנתיים לאתר. שווי המנוי השנתי הוא 238 שקלים.