שופינג.קום צולפת ל-52% מהגרמנים שמחוברים לרשת

השיקה אתר בגרמניה עם חיבור ל-300 קמעונאים. שופינג שנרכשה על ידי איביי מעריכה כי היקפי המכירות המקוונות צפויות לצמוח בשוק הגרמני ב-42% עד 2008
חזי שטרנליכט |

אתר השוואות המחירים שופינג.קום, חברת ההזנק הישראלית לשעבר שנרכשה על ידי eBay הודיעה היום על השקת שירותיו בגרמניה. האתר עלה לאוויר בגרמניה עם כ-300 קמעונאים ויותר משני מיליון מוצרים, בנוסף לתוכן מקורי הכולל: דירוג חנויות, סקירות מוצרים ותוכנית "Trusted Store". גרמניה מהווה את קהילת האינטרנט הגדולה באירופה כאשר כ-52% מהגרמנים מחוברים לרשת. ב-2004 כ-54% ממשתמשי אינטרנט במדינה עשו קניות מקוונות. מ-2004 עד 2008 קניות מקוונות בגרמניה צפויות לגדול בשיעור שנתי מצרפי של 42%.4 לורי נורינגטון, נשיאה ו-CEO שופינג.קום, אמרה: " ככל שהסחר האלקטרוני עולה ופורח בגרמניה, הצרכנים הופכים ליותר ויותר מתוחכמים והרפתקנים, בחיפוש תמידי אחר יותר מבחר. אם זה מכשיר הטלפון הפופולרי ביותר או המנורה האופנתית1, שופינג.קום עוזרת לצרכן להשאר בשליטה באמצעות השווא נוחה וקלה של מוצרים ומחירים; נתונים וסקירות אודות המוצר ודירוג הספק." שופינג.קום כבר הבטיחה את ייצוגם באתר של קמעונאיים גרמניים גדולים וידועים כמו גם קטנים יותר במאות קטגוריות מוצר: החל מאלקטרוניקה ועד מוצרי בריאות וצעצועים. בתי העסק הידועים המשתתפים הם: Tchibo, Douglas , ProMarkt ו-Otto, כמו גם קמעונאים מתמחים דוגמת CD Wow! ו-Weinversand.de.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה