סנטימנט הצרכנים בארה"ב ללא שינוי מהדו"ח המקדים
מדד סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן הינו מדד הבודק את יחס הצרכן האמריקני למצב העכשוי של הכלכלה ומחשבותיו לגבי העתיד. בכל חודש נבדקים כ-500 צרכנים, דו"ח מקדים מפורסם ביום שישי השני של כל חודש והדו"ח המלא מפורסם כשבועיים מאוחר יותר. מדד סנטימנט הצרכן משליך ישירות על הוצאות הצרכן האמריקני. התוצאות הסופיות של מדד סנטימנט הצרכן נותרו ללא שינוי מהדו"ח המקדים שפורסם, אז עמד המדד על 76.9 נקודות. רבים טוענים כי מדד סנטימנט הצרכנים החודש אינו אמין מאחר והשפעת התקשורת על הצרכן בעקבות פגיעת ההורקינים בדרום ארה"ב הייתה גדולה וגרמה לצרכנים להיות פסימיים יתר על המידה. אנליסטים בכירים טוענים כי סביר להניח כי מדד סנטימנט הצרכנים יעלה בחזרה באוקטובר לאחר שהצרכן הממוצע יוריד קצת מתשומת הלב שהוא מקדיש לנזקי ההוריקן "קתרינה" ו-"ריטה". הבעייה העיקרית שמעיקה על הצרכן האמריקני היום הינה העלייה החדה במחירי הבנזין. מחיר הבנזין בארה"ב נותר סביב 3 דולר לגאלון.