לאחר רכישת רייטינג - נמרודי ישקיע 2 מ' ד' בהרחבתם

מו"ל מעריב הודיע כי יפעל להרחבת המגזינים: רייטינג, ביג טיים ומותק. הוא מבקש להגדיל את מספר העותקים המודפסים, להרחיב את מספר המנויים ולהגדלה את מספר נקודות ההפצה
דרור איטח |

קבוצת מעריב הודיעה על רכישת מניותיהם של תמי מוזס-בורוביץ' (45%) ושל יובל נתן (5%) בקבוצת רייטינג, הכוללת את מגזין הטלוויזיה והבידור רייטינג, אתר האינטרנט rating2day המגזין ביג טיים ומגזין הדייטינג מותק. בכך הופכת מעריב לבעלת השליטה המלאה במגזינים אלה. מו"ל מעריב, עופר נמרודי, מסר כי הרכישה תחזק משמעותית את מעריב, הפועל בתחום המגזינים מזה שנים רבות עם המגזינים את, נשיונל גי'אוגרפיק, מעריב לנוער, מעריב לילדים, עיצוב ושם המשחק, ולמעשה תרחיב משמעותית את קהל היעד מבחינת הקוראים ומבחינת המפרסמים. לדברי נמרודי, בשנה הקרובה ישקיע מעריב כ-2 מיליון דולר בהרחבת המגזינים האלה, בהגדלת מספר העותקים המודפסים, בהרחבת מספר המנויים ובהגדלה של מספר נקודות ההפצה. "רייטינג" הוקם ביוני 99' ומגיע כיום לכ-350 אלף קוראים מדי שבוע, ורווחי מזה שלוש שנים. לדברי נמרודי, רייטינג קבע סטנדרטים חדשים בכיסוי תחומי הטלוויזיה שאומצו גם על ידי העיתונים היומיים. בעיתון כ-40 עובדים, שמצטרפים ל- 20 עובדים בשני המגזינים הנוספים – ביג טיים ומותק. נמרודי הוסיף כי בשלב זה לא נבחנת העברת העיתונים למערכת מעריב והם ימשיכו לפעול במערכות הקיימות. הוא הביע צער על החלטתו של יובל נתן לסיים את תפקידו ואמר כי בימים הקרובים יוכרז על מינוי עורך חדש ל"רייטינג".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה