גלי סולוג ומשהב"ט הזניקו את הרווח של בריל ב-22%

הרווח הסתכם ב-8.2 מ' ש' וגידול מרשים של 23% הציגה גם בשורה העליונה עם מכירות של 80.5 מ' ש'. הגידול, הסבירה, נובע מאספקת נעלי צבא למשרד הבטחון, מהתחלת הפעילות ברשת סולוג ומגידול במספר חנויות רשת גלי
שרון שפורר |

חברת בריל דיווחה הבוקר (חמישי) על זינוק של 22.3% ברווח הנקי ברבעון השני של השנה ל-8.2 מיליון שקל מ-6.7 מיליון שקל ברבעון המקביל, שנה קודם לכן. המכירות של בריל ברבעון החולף הסתכמו בכ-80.5 מיליון שקל, בהשוואה לכ-65.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של כ-23.2%. את הגידול במכירות הסבריו בחברה בתוצאה של גידול בפעילות מגזר הייצור העצמי בהיקף של 4.9 מיליון שקל, הנובע מאספקת נעלי צבא למשרד הבטחון, גידול בפעילות מגזר הרכש הנובע בעיקר מהתחלת הפעילות ברשת חנויות סולוג בהיקף של 6.5 מיליון שקל ומגידול במספר החנויות של רשת גלי. במקביל לפרסום התוצאות, הודיעה בריל, כי תחלק דיבידנד בן 6.3 מיליון שקל לתשלום ב-2 באוקטובר הקרב. לחברה מדיניות חלוקת דיבידנד של לפחות 50% מהרווחים בכל שנה ועד כה היא חילקה דיבידנד ביניים של 7.6 מיליון שקל בדצמבר 2004 ודיבידנד של 3.5 מיליון שקל בחודש מאי 2005. בריל היא חברה ציבורית הפועלת בתחום ההלבשה וההנעלה. החברה בבעלות האחים עופר ומשה גנזי 36%, אליעזר בוסקילה 36% והציבור 28%. החברה עוסקת בעיצוב, ייצור, יבוא, ושווק של נעליים, ביגוד ואביזרי אופנה לילדים גברים ונשים, באמצעות רשתות חנויות בניהולה והפעלתה, במכירה ישירה ובאמצעות זכיינים וכן במכירה ישירה של נעליים לחנויות פרטיות ומוסדות. פעילות הייצור והשיווק של מוצרי ההנעלה לחנויות פרטיות ולמוסדות מופעלת באמצעות החברה: פעילות רשת חנויות גלי, ניהול מחלקות הנעליים ברשת המשביר לצרכן החדש, ייצור הנעליים הצבאיות עבור משרד הביטחון, שווק נעליים לחנויות פרטיות והחל מה-1 במארס 2005 ניהול והפעלה של רשת חנויות סולוג לביגוד ילדים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה