צרכנות: סנדיסק השיקה נגן ה-MP3 בטכנולוגיית SRS WOW
* סנדיסק, ספקית של מוצרי הזכרון המבוססים על טכנולוגיית הבזק (Flash), משיקה בישראל את נגן ה-MP3 החדש שלה - Sansa. הנגן, שגודלו כגודל קופסת גפרורים, מצוייד בטכנולוגיית סאונד - SRS WOW - פרי פיתוח מעבדות הקול של סנדיסק. טכנולוגייה זו, שיוצרה במיוחד עבור נגני MP3, משפרת את איכות הקול ומחזקת את ההפרדה הסטריאופונית, ליצירת תחושת תלת-מימד קולית ואיכות קול גבוהה במיוחד.
נוסף לטכנולוגיית ה-WOW, מגיע ה-Sansa עם אוזניות מיוחדות ואיכותיות במיוחד, אשר אוטמות את פנים האוזן באמצעות שרוול גומי, ובכך מגבירות את רמת השמע וההפרדה הקולית בין הצלילים. חידוש נוסף ב-Sansa, הוא יכולות ההרחבה: הנגן מגיע בשתי קיבולות: חצי ג'יגה וג'יגה אחד, המבוססים על טכנולוגית הבזק (Flash) מובנית, אך הם אף כוללים חריץ הרחבה לכרטיסי SD - המאפשר למעשה להחזיק על כרטיסי הזכרון החיצוניים, אינספור קטעי מוסיקה.
* יד מרדכי מציגים שלושה מארזים מיוחדים במהדורה מוגבלת של שמן זית עם תבלינים של תבליני פרג. שמן זית כתית לתיבול מעודן חצי ליטר עם פריקה מתוקה, שמן זית כתית לתיבול מעודן חצי ליטר עם פלפל שחור, ושמן זית לבישול וטיגון ותיבול לשניצל.
* חברת פלאפון תשדר את ארועי המכביה 2005, ללקוחות הדור ה-3, באמצעות פורטל ZOOMtv. לקוחות הדור ה-3, יוכלו לצפות בשידור חי של ארועי המכביה השונים שתתקיים במשך כשבועיים, החל מה-11/7/05: בטקס הפתיחה החגיגי, בהשתתפותו של נשיא המדינה מר משה קצב, וראש הממשלה, מר אריאל שרון, יופיעו אמנים דוגמת שרית חדד ויצעדו אל האצטדיון הלאומי ברמת גן כ- 7000 ספורטאים מ-55 מדינות, מספר המשתתפים הגדול ביותר בכל הזמנים, וייצוג מכובד של מיטב ספורטאי ישראל כמו אלכס אברבוך, אריק זאבי ועוד.
* אסם מעלה קמפיין חדש למוצרי 5% שומן ? מיונס ורטבי סלט לייט. הקמפיין יעלה היום (א') וישודר בערוצים 2 ו-10 למשך כשלושה שבועות. המסר התקשורתי של הקמפיין: "כל כך טעים, מי היה מאמין שזה רק 5% שומן". הקמפיין הופק בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל.
* רשת האופנה H&O יוצאת במבצעים לכל המשפחה: כל אופנת הקיץ וההנעלה לנשים גברים וילדים - חמישים אחוז הנחה על הפריט השני. הזול מביניהם, לא כולל פריטים רב עונתיים והלבשה תחתונה.
* חברת "אלפרו" יצרנית חלב ומעדני סויה יוצאת במבצע במסגרתו קונים 2 ממגוון חלב סויה ומעדני סויה ומקבלים במתנה קערית מעוצבת עם איור עלי סויה המזוהים עם עלה הסויה בלוגו "אלפרו".
* רשת הדראגסטור ניו-פארם מכריזה על מבצע ליומיים בלבד ב- 5.7.05-6.7.05. במסגרתם תינתן עד 50% הנחה על מגוון מוצרים בכל המחלקות. במבצע משתתפים מוצרי האיפור, הטיפוח והבישום, מוצרי טבע, קרמי גוף וידיים, מוצרי תינוקות, מוצרים לטיפוח ועיצוב השיער, אביזרי שיער, גרבונים וגרביים, מכשור רפואי, בדיקות הריון וביוץ, קונדומים, מוצרי חבישה, מוצרי עדשות, מוצרים אורטופדיים.

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות
רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות
בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.
הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים
הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.
המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק.
- בנק אש יוצא לדרך: הבנק הדיגיטלי החדש ייחשף מחר רשמית; איפה הוא צפוי להוות תחרות לבנקים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד. הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.